  • Data: 2013-10-05 10:20:35
    Temat: Re: NTG? procesory intella?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:l2m8le$p3a$1@node1.news.atman.pl...

    > Pytałem o coś innego.

    Tak, ale zapytałeś na grupie elektronicznej, a nie komputerowej. Stąd
    odpowiedzi typowe dla elektroników - konstruktorów tego typu sprzętu, a nie
    użytkowników.
    Ja mam komputer sprzed może 5 lat i jeszcze nigdy nie zauważyłem aby był
    wolniejszy ode mnie (AESa czy SHA256 przelicza w 1us).

    > Zasadniczo myślę że kontynuowanie tej dyskusji jest bez sensu, ale napiszę
    > tylko że laptopa kupuje się na dłuższy czas. tzn ja kupuję go nie na rok,
    > tylko na troche dłuższy okres czasu.
    > więc chciał bym by nowy windows, nowe wersje offica, itp pracowały na nim
    > wydajnie nie tylko dzisiaj, ale i za jakiś czas.

    Według mnie to jest jakaś zmowa między twórcami oprogramowania i
    producentami sprzętu aby pisać coraz wolniej chodzące programy aby ludzie
    kupowali wciąż nowy sprzęt bo ten co mają chodzi za wolno. Gdzieś czytałem,
    że jakiś program łamiący chyba (kiepskie wtedy) zabezpieczenie plików chyba
    Worda, co zajmowało mu kilka ms czekał potem parę sekund, aby użytkownikowi
    nie wydawało się że zapłacił za coś co jest za łatwe.

    > wybacz, ale łatwiej pracuje się na laptopie 2 rdzeniowym, nawet C2D niż na
    > atomie 1.6. z obu maszyn da się wysłać maila, przeglądnąć stronę, itp,
    > ale z jednego robi się to szybciej, wygodniej, lepiej niż z drugiego.

    Ja, jako elektronik jestem pewien, że gdybym miał jeden czy drugi jako
    komputer (biurowy ! - bo o takim cały czas mówimy) to chyba nie potrafiłbym
    zauważyć różnicy. Oczywiście co innego jak ktoś gra w jakieś gry z
    super-hiper grafiką.

    > odkurzaczem 600w też da się odkurzyć, ale szybciej, wygodniej zrobisz to
    > takim 2000w

    Ale tu zauważysz różnicę a w komputerach (przy pracy biurowej) nie.

    > OK. ale ja o jakość nie pytam. ja wybrałem już taki model, który daje mi
    > odpowiednią gwarancję producenta, który potencjalnie powinien być dobrej
    > jakości. narazie pytałem o całkiem inną kwestię, prawda?

    A ja nie odpowiadałem na Twoje pytanie, tylko chciałem Ci łagodnie zwrócić
    uwagę, że pytasz ludzi, którzy może trochę inaczej myślą (NTG) i jak Ci
    odpowiadają tak jak myślą (w jak najlepszej wierze aby pomóc) to odpowiadasz
    krytykując ich.

    > Z mojej strony EOT

    OK.
    P.G.