  • Data: 2010-09-12 21:46:47
    Temat: Re: [NTG] odchudzenie backup-u
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ghost mi nie porówna wnętrza plików tekstowych i nie pousuwa duplikatów.

    Wiesz co nie wnikałem w algortm ghosta /bo nie jest jawny/, a miejsca mi
    nie brakuje. W taki czy inny sposób wykrywa zmiany na FS /chyba tylko
    NTFS, więc można sądzić, ze wykrywa zmienione bloki nie pliki - ale nie
    będe sie przy tym upierał/

    Tar także nie porównuje plików, tylko daty ich modyfikacji, na tej
    podstawie generuje sobie liste plikow nowych, zmienionych, do usuniecia
    (upraszczajac)

    Co do porównywanie plików pod systemami UX masz polecenie diff, generuje
    Ci jeden plik, który zawiera zmiany nawet w tysiącach plików, problemem
    zaś tu są binarki, których nie porównuje i nie zapisuje.

    pozdr.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
    Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)