  • 1. Data: 2014-08-06 09:37:30
    Temat: [NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwaczy
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    Wczoraj dostałem maila od księgowej: "do jakiego auta kupił Pan płyn do
    spryskiwaczy" :)
    Zasadę mam taką, że jak pojawia się 5L płynu letniego poniżej 3zł/szt.
    lub 5L zimowego do 5zł/szt. to kupuję więcej na zapas. Tym razem kupiłem
    z 50L płynu. Jak powinienem odliczać vat od tego? Na razie zużyłem 3,75L
    do auta z odliczniem 100% Vat i 2,813L do auta 50% VAT, 0,11L rozlało
    mi się na ziemię.
    Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c
    czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-08-06 10:27:40
    Temat: Re: [NTG] jak rozliczyć płyn do spryskiwaczy
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    dddddddd wydumał(a) w news:lrslvr$h7p$1@dont-email.me :
> [...]
    > Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c
    > czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

    Musisz zainstalowac jeszcze plombowany licznik przepływu płynu ze
    zbiorniczka do szyby bo skąd i kto ma wiedzieć ile tego płynu rzeczywiscie
    zuzyłeś?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-08-06 10:29:32
    Od: Franek Kalina <a...@g...ru>

    Użytkownik dddddddd napisał:
> [...]
    > Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c
    > czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

    Ludzie zadają takie pytania, a potem się dziwią, że Ministerstwo
    Finansów czuwa i "usprawnia" oraz "doprecyzowywuje" przepisy. :-)
    Już oni ci ustalą właściwą menzurkę. he he he
    --
    http://reduta-dobrego-imienia.pl/#

  • 4. Data: 2014-08-06 10:56:21
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-06 o 09:37, dddddddd pisze:
> [...]
    > Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c
    > czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

    No i to właśnie jaja są. I dlatego trzeba z podatkami stąd spierdzielać.

    OT:
    Po konsultacji w www.mskcc.org mój młody ma mieć badania kontrolne
    MIBG (Scyntegrafię) na przemian z Tomografem co 3 miesiące.

    Tomograf kosztuje mniej niż jeden obiadek podsłuchiwanych.
    A nasz NFZ stwierdził, że taki czterolatek to ma mieć badania co
    6 miesięcy. 12 kolegów i koleżanek mojego synka już zmarło.
    Nowotwory u małych dzieci postępują bardzo szybko.

    I następne auto to chyba kupie i zarejestruje na Teneryfie.

  • 5. Data: 2014-08-06 11:50:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 09:37:30 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

> [...]
    > Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c
    > czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

    do dowolnego. Księgowanie jest inne w zależności od rodzaju pojazdu.
    Piszesz "do pojazdu xxxxx" i już. Księgowa wtedy wie do której rubryki to
    wpisać. Doszukiwanie się drugiego dna jest bez sensu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-08-06 12:34:40
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 09:37:30 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
> [...]
    >
    > Czy od zakupu menzurki do odmierzania objętości płynu mogę odliczyć 100c
    >
    > czy 50% vatu (będę jej używał do nalewania płynu do obydwu aut ;)

    Strach się bać o co spytasz jak sprężarkę do pompowania kół kupisz.

  • 7. Data: 2014-08-06 12:43:49
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-08-06 10:27, Użytkownik - MichaelData(R) napisał::
> [...]
    >
    > Musisz zainstalowac jeszcze plombowany licznik przepływu płynu ze
    > zbiorniczka do szyby bo skąd i kto ma wiedzieć ile tego płynu

    Kłap dalej dziobem, a się doczekasz i alkomatów w kluczyku i wodomierza
    w zbiorniku na płyn. Cóż to za problem w dzisiejszych skomputeryzowanych
    czasach?
    --
    http://reduta-dobrego-imienia.pl/#

  • 8. Data: 2014-08-06 13:15:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
> [...]

    >rubryki to
    >wpisać. Doszukiwanie się drugiego dna jest bez sensu

    50 litrow do jednego pojazdu ? Toz kontrola zaraz to wychwyci.
    Towar trzeba zgodnie z prawda na magazyn, a potem w miare wydawania na
    auto RW rozpisac :-P

    No chyba ze kolega cale 50 litrow wydal do auta z pelnym odliczeniem i
    czeka ono tam sobie w bagazniku.

    J.

  • 9. Data: 2014-08-06 13:27:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 13:15:46 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    > rozpisac :-P
    >
    > No chyba ze kolega cale 50 litrow wydal do auta z pelnym odliczeniem i

    to już wybór kupującego. Mnie by się nie chciało trzymac 50 litrów płynu
    w garażu :)

  • 10. Data: 2014-08-06 17:01:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrimsES" napisał w wiadomości
> [...]
    >6 miesięcy. 12 kolegów i koleżanek mojego synka już zmarło.
    >Nowotwory u małych dzieci postępują bardzo szybko.

    Ale tomograf to rentgen, i w nadmiarze szkodzi.
    Zauwaz ze ci pierwsi tez co pol roku tylko ordynuja.

    Poza tym obiadek jest jeden, no - kilkadziesiat, a chorych setki
    tysiecy :-)

    I od tego obiadku jest VAT, CIT, PIT i ZUS, i skladka na NFZ :-)

    P.S. Bezrobocie i NFZ po polsku
    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,135228,16425557,
    Bezrobocie_siega_prawie_40_proc___a_pod_urzad_pracy.
    html

    J.