  • 141. Data: 2014-07-20 16:55:18
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Dlaczego więc czuję że to nie jest twoje zdanie, a tylko ci to wmówiono?

    Podobno dyskutujesz tylko o faktach.
    A teraz chcesz o odczuciach swoich rozmawiać?
    Może zapytaj siebie?

    > Poza tym mógłbyś wykazać w tej lansowanej przez 'wolny świat":-D tezie
    > winę Rosji? Przecież bojownicy o niezależność od USA i ich piesków na
    > łańcuchu zdobyli co najmniej jedną bazę ochrony powietrznej Ukrainy. a
    > więc przejęli także systemy do zestrzeliwania statków powietrznych.

    Bo Ci separatyści to w częsci żołnierze Rosyjscy?
    Udajesz ze nie wiesz?

    > I tak juz nawiasem - widziałem dzisiaj w BBC News wypowiedź
    > holenderskiego premiera. On nie prosił Putina o pomoc w sprawie
    > zabezpieczenia miejsca tragedii, i ogólnie wszystkich spraw z tym
    > związanych - on żądał i na dodatek w tonie szantażu.. Normalna groteska.

    Zgadza sie - groteska.
    Ale tylko w kontekscie tego, ze wczesniej Holandia najbardziej w UE
    protestowała przeciw wszelkim działaniom antyrosyjskim...

    > A gdzie ew. prośba czy groźby do swojego protektora zza oceanu?

    A to teraz USA separatystami?
    Coraz lepiej...

  • 142. Data: 2014-07-20 16:55:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Widzę nagonkę na niewinnego człowieka, zwykła ludzka przyzwoitość i
    > poczucie sprawiedliwości nakazuje mi stanąć w obronie takiej osoby.

    ROTFL
    Putin, niewinny i przyzwoitość a to wszystko w jendym zdaniu!

    O jakim sądzie mówisz?

  • 143. Data: 2014-07-20 16:55:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A to juz policja z czystym sumieniem oswiadczy - prosze dochodzi na
    > drodze cywilnej, nam nic do tego :-)

    Ok, ale juz nie pytam o policję tylko o to, co zrobic?

    > Powiedzmy tak - nie maja mozliwosci ci pomoc, wiedza o tym, wiedza tez
    > ze mozesz sie mylic.
    > Najprosciej im umyc rece, ale trzeba zachowac pozory ... no to
    > sprawdzili plomby.

    Nienawidzę takiego kryjo-dupnego pozorowania działania!
    Ale cóż, przyzwycailiśmy sie...

    Super. Czeski film...

  • 144. Data: 2014-07-20 16:55:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Polska i inne kraje europejskie finansują Rosję. Zakup surowców w
    > Rosji to nic innego jak finansowanie. Jeśli uda się komuś udowodnić że
    > Rosja brała udział w zdarzeniu to będzie to znaczyło że i swój udział
    > mają w nim państwa kupujące od Rosji surowce. Nie ma żadnej różnicy
    > pomiędzy tym co strzelał a tym co umożliwił strzelanie dając na nie
    > kasę.

    Bardzo, bardzo naciągane. Macierewiczowanie i tyle.

  • 145. Data: 2014-07-20 17:41:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 14:55:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > Ok, ale juz nie pytam o policję tylko o to, co zrobic?

    1) upewnic sie ze ma sie racje, bo to roznie z tymi zbiornikami bywa.

    a potem w zaleznosci od wersji
    2a) pogodzic sie ze strata paru zlotych i wiecej tam nie tankowac.
    Opisac w gazecie, doniesc do IH i GUM - i miec nadzieje ze straty
    przewyzsza zyski,

    2b) poprosic o wpisanie nr rejestacyjnego na fakture, a potem
    grzecznie - reklamacja, pozew do sadu - im tez latwiej wyplacic pare
    zl niz sie procesowac, ale moze maja inne doswiadczenia.

    2c) pogodzic sie ze strata paru zl, ale uprzec sie ze sie sklada
    doniesienie o przestepstwie, policja musi wszczac sprawe, a potem
    protestowac przeciw umorzeniom,

    2d) zostac policjantem, prokuratorem lub poslem i zmieniac glupie
    przepisy :-)

    2e) pogodzic sie ze strata paru zl, ale uniesc honorem i przypomniec
    sobie ze stacja plonie szybko :-)

    patrz 2d :-)

    J.

  • 146. Data: 2014-07-20 20:12:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 16:55:21 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik k...@g...com ...

    > Bardzo, bardzo naci�gane. Macierewiczowanie i tyle.

    Naciągane bo nie pasuje do Twojego obrazu otaczającego świata? Jakoś ci co rządzą
    nakładają jakieś sankcje gospodarcze na Rosję. Przynajmniej udają bo w wyniku tych
    sankcji ponoszą duże straty i tylko gadają. Rosja żyje z eksportu. Z eksportu bierze
    pieniądze na zbrojenia. Między innymi na zakup okrętów we Francji.

  • 147. Data: 2014-07-20 22:30:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 19 Jul 2014 17:26:03 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Toż pytam się własnie dlaczego nie zamknieto i nie uznano wczesniej za
    >niebezpieczny...!?

    Bo nie było to w interesie Ukrainy?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 148. Data: 2014-07-20 22:33:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 19 Jul 2014 19:46:33 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz
    >korekty kursu o 400km

    Jak do tej pory to tylko żródła rosyjskie takie rewelacje podają.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 149. Data: 2014-07-20 22:37:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 20 Jul 2014 14:55:21 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Bardzo, bardzo naciągane. Macierewiczowanie i tyle.

    To tak jak z tym wypadkiem, co to kilku małolatów rozbiło się na
    drzewie. Winna jest kobieta ze sklepu, co gówniarzom wódkę sprzedała.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 150. Data: 2014-07-21 05:10:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > 1) upewnic sie ze ma sie racje, bo to roznie z tymi zbiornikami bywa.

    Dzięki za rady, zwłaszcza za 2e :))))