  • Data: 2014-07-22 20:54:36
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-22 18:01, J.F. pisze:

    > Jest flightradar, wszystkie loty rejestruje, zadnego znizania nie
    > bylo, ale moze i ktos skorygowal dane ...

    Flightradar odnotowuje na bieżąco każde obniżenie pułapu, czy zmianę kursu?

    > Opcji ? Jesli znizania nie bylo, to na jakiej podstawie mialby ktos
    > podawac pod rozwage rodakow informacje ze bylo ?
    >
    > To w koncu media maja podawac jakies wiarygodne informacje,
    > czy spekulowac wedle uznania ? Bomba holenderskich terrorystow,
    > baterie litowe wybuchly, porachunki narkotykowe.
    >
    > Ba, jesli znizania nie bylo, a ktos koniecznie chce to powiedziec ...
    > to rosyjski agent ?

    Słuchacz, widz ma mieć wszystko podane jak na tacy, bez miejsca na
    wątpliwości. To polska rzeczywistość po 89roku. Przypominasz sobie jak
    było przed 89 rokiem - każdą wiadomość musiał komentować jakiś
    zaproszony do studia czy na infolinii propagandzista? - Nie, a więc
    spokojnie możemy przyjąć do wiadomości, prawdę polegającą na tym że
    obecnie z Polaków ktoś usiłuje zrobić bezmyślne, posłuszne bydło.

    > Ja tylko o tym co pisano i mowiono w pare dni po katastrofie.
    > Ze podchodzil trzy razy itp.
    >
    > J.

    I niestety były to znowu wiadomości z polskich mediów, albo wyrwane z
    kontekstu fragmenty retransmisji stacji zagranicznych.