  • Data: 2014-07-23 00:00:44
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Na broń potrzebne jest ekstra pozwolenie.

    Na alkohol też.

    > Nie wiem, nie mam pojęcia o co ci chodzi.

    Chodzi mi o sprzedaz jakiegos chemicznego swinstwa.
    O jakim konkretnie przepisie mówisz?

    > I za żadne skarby nie sprawdzasz noża trzylatkowi...

    Ze co?
    Nie sprawdzasz noża trzylatkowi? Piłes coś?

    > Całe to twoje
    > rozumowanie, i argumenty wołają wręcz o pomstę do nieba..

    Kolejny przykład argumentowania na podstawie podstawówki.
    Odpowiadając tak zebys zrozumiał: nie to twoje "argumenty" wołają o pomste
    do nieba...