eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNTG. ale wazneRe: NTG. ale wazne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 21 Jul 2014 16:13:40 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NTG. ale wazne
    References: <8...@g...com>
    <53c8be0e$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <53c8f01d$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <53c8f22a$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <53c930bc$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...com>
    <53caaeed$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7nn4m1o8n4f$.927s8osbnyhv$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <o7nn4m1o8n4f$.927s8osbnyhv$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <53cd2012$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-232-27.play-internet.pl
    X-Trace: 1405952019 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2142 109.243.232.27:1496
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2957
    X-Received-Body-CRC: 1464968379
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539425
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-20 11:44, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 19 Jul 2014 19:46:33 +0200, Trybun napisał(a):
    >> Był anonimowy dla wszystkich poza kontrolerami lotów. I oczywiście
    >> władzami Ukrainy. A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz
    >> korekty kursu o 400km (pilot podobno protestował),
    > Eh, lotki, plotki i ploteczki.
    >
    > Na szczescie mozna sobie zobaczyc na flightradar jak naprawde lecial.
    >
    > Owszem, nad Polska nieco inaczej niz dzien wczesniej, ale to raczej
    > 40km niz 400. A w poprzednich dniach zdarzalo mu sie np Polske
    > calkowicie ominac. Za to uparcie dzien w dzien o tej samej porze
    > przelatywal nad miejscem stracenia.

    Być może, zresztą takie zmiany kursu, czy pułapu o niczym nie świadczą.
    Z całą pewnością można wykluczyć międzynarodowy spisek w sprawie tej
    katastrofy. Możliwe są 3, a właściwie 4 opcje - 1/ Awaria pokładowa, w
    wyniku ktorej samolot spadł na ziemię, 2/ pomyłkowe zestrzelenie przez
    obronę powietrzną DRL, 3/ w pełni świadome zestrzelenie przez stronę
    Ukraińską, 4/ świadome zestrzelenie przez jednostkę US AIR FORCE. Tak,
    tą wersję też należy brać pod uwagę, w zagadkach kryminalistycznych
    rozpatrywany jest przede wszystkim motyw...

    >
    >> takoż nad terenem
    >> Ukrainy nakazano mu trochę obniżyć połap.
    > Taka juz rola kontrolera, jesli ma wiecej lotow w rejonie.
    >
    > Tylko ze Buk ma pulap 25km, i jest mu naprawde wszystko jedno czy cel
    > leci na 9 czy 10km. Zreszta FR zapamietuje tez wysokosc, i nad Ukraina
    > mial 33000 stop.
    >
    >
    > J.
    >

    To przecież nie jest jakaś teza prowadząca do czegokolwiek. To tylko
    ciekawostka i zarazem pytanie dlaczego nasze media wcale o tym nie
    wspominają..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: