    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: NTG ale może...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <1tytsbey9470v$.lbyznzk0bo9p.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <sqdlyo5xt6lp$.fqz1vfp8ksdp.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    Date: Fri, 16 Jun 2017 20:42:03 +0200

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 11:24:23 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Czy zakładasz ze ten kod nigdy wykonany nie był?

    Nie, tego nie zakladam

    > Bo w zaurusie scenariusz byl taki ze on sie bootował, zuzywal prawie
    > caly ram, potem po wlaczeniu swapa ten swap sie zapelnial pi*oko w
    > polowie (jakies 32MB) a pamieci na bufory/free bylo podobnie (okolo
    > 32MB).

    > Tylko po co?
    > Skoro ten kod byl wykorzystywany albo raz po stacie albo na tyle okazjonalnie ze
    nie bylo to uciazliwe dla karty?

    No to tym lepiej - nie trzeba bedzie ladowac ponownie.

    Chodzi mi tylko o to, ze jesli to jest kod (text w terminologii
    unixowej) programu czy biblioteki, to nie trzeba do z pamieci na dysk
    do pliku swap zapisywac, bo on juz na dysku jest - tylko w innym
    pliku.
    Jak Marek pisze, ze biblioteki sa przez mmap mapowane, to tym
    bardziej.

    Wiec skoro dane nie sa pliku swap zapisywane, to plik niepotrzebny :-)

    > W zaurusue dawało/daje (nie korzystałem od paru lat, ale w szufladzie leży...)

    Byc moze tam bylo cos inaczej.
    Albo to inne dane zajmowaly pamiec, i one musialy byc w swapie.

    location-of-shared-libraries

    > Przedpiścy chodziło o to ze biblioteki są mapowane i praktycznie
    > mając 10 programów i kazdy korzysta z biblioteki 1MB tak naprawde

    A mnie chodzi o to, ze kod moze zawierac pewne adresy, ktore przy
    zaladowaniu pliku pamieci musza byc ustawione odpowiednio.
    I juz prosty mmap odpada, a moj pomysl jest niemozliwy, lub sie bardzo
    komplikuje.

    > mamy zajęte 1MB realnie plus jakieś dodatkowe kilobajty/megabajty
    > na dodatkowe dane w rodzaju miejsca roboczego biblioteki

    Tego biblioteki nie powinny miec, ewentualnie alokowane w ramach
    procesu uzytkownika.

    J.