  • Data: 2009-05-15 08:13:45
    Temat: Re: [NTG]Wskaznik pozniomu paliwa
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:guj13s$oo$1@wueska.motocykle.org...
    Easy pisze:

    > Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w sumie to sie podłacze pod watek. Nie to zeby sie nie dalo zyc bez
    > wskaznika...ale jakos nie chce mi sie myslec czy wyskalowałam licznik po
    > zatankowaniu czy nie...

    Yyy, wyZEROwałam ?
    no cicho ;) Zrozumiałes, a to najwazniejsze ;)

    > słowem tez by mi sie przydało jakies madre i proste rozwiazanie, które nie
    > wiazałoby sie z pruciem zbiornika (jak to zrobic drastycznymi metodami, to
    > wiem ;))

    Deauvillka nie ma ani wskaźnika, ani kontrolki rezerwy, ani kranika ?

    ale czy ja pisze o kraniku? pisze o czujniku paliwa tak?;)
    Nie ma kontrolki, nie ma wskaznika... paranoja wiem,
    kranik ma... ale mnie takie rozwiazanie zadowala srednio... chociaz z
    drugiej strony twingo nauczyło mnie nie patrzec na wskaznik poziomu
    paliwa...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj