  • 51. Data: 2020-03-28 16:44:57
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szesnastoletniej Francuzce dwa razy robili test i dwa razy wynik był ujemny. Wczoraj
    czy przedwczoraj umarła na covid-19. Hiszpania czy Portugalia kupiła prawie 700
    tysięcy testów. Nie działały.

  • 52. Data: 2020-03-28 16:54:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zwlasza u niemcow po liczbach widać że ich metoda była niezwykle skuteczna, prawie
    tak skuteczna jak komory gazowe. 26 stycznia mieli pierwszego chorego a ograniczenia
    w poruszaniu się wprowadzili kilka dni po nas, na dodatek na początku mało
    skutecznie. Przypomnisz ile oni mają chorych a ile my mamy.

  • 53. Data: 2020-03-28 18:02:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Mar 2020 08:54:30 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    Do mnie piszesz?

  • 54. Data: 2020-03-28 23:19:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Mar 2020 14:59:44 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...
    >
    > Czytałem analize która stwierdzała ze ta pandemia bedzie miała ciekawy
    > efekt - skompromituje takich celebrytów w stylu Trampa czy Johnsona
    > ktorzy bawili sie w rzadzenie w dobrych czasach ale jak przyszedł kryzys
    > i trzeba było wykazac sie troche to wyszłaich niekompetencja.

    w USA jednak ciut inaczej - Trump to nawet nie wiem, czy ma
    kompetencje cos zrobic, czy to nalezy do wladz stanowych.

    A nawet jak odpadnie ... to po nim prezydentem zostanie kolejny
    celebryta, bo kto mialby zostac.

    Ale czy to nie dotyczy polityki bardziej ogolnie ?

    J.

  • 55. Data: 2020-03-28 23:31:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2020 11:04:34 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Kto ci teraz wypisze receptę na antybiotyk na to ucho?

    A co robia zwykli lekarze?
    kwarantannuja sie sami, zeby sie nie zarazic, czy ich Morawiecki do
    szpitali skierowal ?

    Cos tam mowia, ze teraz tele-leczenie jest, e-recepty zdazyli
    wprowadzic, to moze wystarczy zadzwonic, pogadac z lekarzem i
    udac sie do apteki, bo e-recepta wystawiona ...

    J.

  • 56. Data: 2020-03-29 01:07:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2020 06:52:09 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > Dobra widać światło w tunelu:
    >
    > Die Neuinfektionen in Deutschland würden sich derzeit etwa alle fünfeinhalb Tage
    verdoppeln - was schon deutlich langsamer als zu Beginn der Corona-Krise sei. Um das
    Gesundheitssystem nicht zu überlasten, müsse der Zeitraum der Verdoppelung jedoch in
    Richtung "von zehn Tagen gehen", so die Kanzlerin.

    > Liczba nowych infekcji podwaja się aktualnie co 5,5 dnia jeśli
    > będzie w okolicy 10 dni system opieki wytrzyma. Tako rzecze Merkel.
    > Pierwszy prognozowany termin to 20 kwietnia.

    Merkel ma wyksztalcenie matematyczne, o ile mnie skleroza nie myli ?

    To moze dobrze policzyla, bo tak na pierwszy rzut oka - ciagle
    podwaja. Podwoi ilosc szpitali co 10 dni ?
    Czy zakladajac, ze wyleczenie trwa 14 dni, to im sie czesc lozek
    zwolni, i przyrost bedzie na tyle maly, ze nie przekrocza mozliwosci
    szpitali az im sie cale spoleczenstwo zarazi ...

    J.

  • 57. Data: 2020-03-29 08:39:59
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Liczba zmarłych rośnie ale to nie lawina

    +36
    +49
    +55
    +64

    Z łóżkami też (póki co) nie jest źle bo ściągają samolotami Włochów.

    https://m.haz.de/Nachrichten/Der-Norden/Covid-19-12-
    Corona-Tote-in-Demenzheim-in-Wolfsburg-Wie-konnte-es
    -dazu-kommen

    12 osób w jednym domu starców. To też wpływa na statystykę.

  • 58. Data: 2020-03-29 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A co robia zwykli lekarze?
    > kwarantannuja sie sami, zeby sie nie zarazic, czy ich Morawiecki do
    > szpitali skierowal ?

    Ty jak czasami zadasz pytanie to...
    Naprawde sadzisz ze ci wszyscy przychodniowi medycy poszli do szpitali
    pracowac?
    Chowaja sie tchórze. U lekarza rodzinnego i tak maja płacone od
    zapisanego pacjenta minus jakies zlecone badania wiec czym mniej
    pacjentów przyjmą, czym mniej badan zlecą tym wiecej zarobią.

    > Cos tam mowia, ze teraz tele-leczenie jest, e-recepty zdazyli
    > wprowadzic, to moze wystarczy zadzwonic, pogadac z lekarzem i
    > udac sie do apteki, bo e-recepta wystawiona ...

    Z e-recepta to jeszcze pol biedy bo mysle ze rzeczywiscie czesto sie da
    bo panie w recepcji sa pod telefonem ale trzeba jeszcze wiedziec co
    wypisac. Naprawde koronawirus powiedział stop wszystkim innym chorobom?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 59. Data: 2020-03-29 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > w USA jednak ciut inaczej - Trump to nawet nie wiem, czy ma
    > kompetencje cos zrobic, czy to nalezy do wladz stanowych.

    Wez nie zartuj...

    > A nawet jak odpadnie ... to po nim prezydentem zostanie kolejny
    > celebryta, bo kto mialby zostac.

    Serio? Znasz tam drugiego takiego?

    > Ale czy to nie dotyczy polityki bardziej ogolnie ?

    Dotyczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 60. Data: 2020-03-29 10:19:12
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 29 mar 2020 w
    news:XnsAB8F55AD4DA95budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1 napisałeś/aś:

> [...]
    > zapisanego pacjenta minus jakies zlecone badania wiec czym mniej
    > pacjentów przyjmą, czym mniej badan zlecą tym wiecej zarobią.

    Serio? Że za pacjenta plus to wiem, ale że zlecenie badania jest de facto
    na niekorzyść lekarza?! A skierowania do tzw. specjalisty też?