  • 61. Data: 2020-03-29 10:25:13
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    W ciągu ostatnich 24 godzin w RFN wykryto 3 965 nowych przypadków zakażenia
    koronawirusem. To spadek w stosunku do danych z soboty, kiedy zidentyfikowano 6 294
    nowych dobowych zakażeń.

    Oczywiście decyduje liczba ofiar śmiertelnych ale jeśli trend się utrwali to nie
    będzie źle bo liczba testów wciąż rośnie.

  • 62. Data: 2020-03-29 11:01:48
    Od: j...@j...org

    On Friday, March 27, 2020 at 8:36:26 PM UTC+9, Janusz wrote:
    > https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-niemcy-z-najwie
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > No Cavallino, tak się plułeś że u nas za mało testów, że za ostre
    > restrykcje, no to popatrz na sąsiadów, testy im mało pomogły, brak
    > profilaktyki i obostrzeń powoduje gwałtowny przyrost zmarłych.

    Coś dla ciebie, Janusz:

    https://img.wiocha.pl/images/d/e/def4403ba7da5fcb3a5
    dd7e550ece6f9.jpg

  • 63. Data: 2020-03-29 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Serio? Że za pacjenta plus to wiem, ale że zlecenie badania jest de
    > facto na niekorzyść lekarza?! A skierowania do tzw. specjalisty też?

    Tak, badania sa na niekorzysc.
    Skierowanie do specjalisty - nie jestem pewien, wydaje mi sie ze nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 64. Data: 2020-03-29 18:51:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 01:25:13 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiście decyduje liczba ofiar śmiertelnych ale jeśli trend się
    > utrwali to nie będzie źle bo liczba testów wciąż rośnie.

    Ja bym poczekal do srody, bo terez moze przerwa weekendowa ...

    J.

  • 65. Data: 2020-03-29 19:04:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Mar 2020 07:00:00 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wez nie zartuj...

    Nie zartuje. Organizacja panstwowa USA mocno inna od naszej.

    > Serio? Znasz tam drugiego takiego?

    Na pewno sie znajdzie :-)

    > Dotyczy.

    I masz watpliwosci, ze znow jakis celebryta zostanie?

    W dodatku tam panuje poglad ze prezydent powinien byc bogaty, bo
    przynajmniej wiadomo, ze sie na pieniadzach zna ...

    J.

  • 66. Data: 2020-03-29 20:28:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie zartuje. Organizacja panstwowa USA mocno inna od naszej.

    Ja wiem ze troche inna ale twierdzic ze Trump nic nie moze to znaczne
    naduzycie.

    > Na pewno sie znajdzie :-)

    Czyli nie znasz.

    > I masz watpliwosci, ze znow jakis celebryta zostanie?
    >
    > W dodatku tam panuje poglad ze prezydent powinien byc bogaty, bo
    > przynajmniej wiadomo, ze sie na pieniadzach zna ...

    Ale bogatych ludzi jest tam od cholery i troche.
    Wiec moze bogaty i kompetentny sie znajdzie.
    Jeden lepszy, drugi gorszy, ale takiego dawno nie trafili.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 67. Data: 2020-03-30 08:18:33
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Dziś +66 zmarłych, liczba zarażonych 4700
    Czyli liczba zmarłych stała (poprzednio 64)
    I niewielki wzrost liczby zarażonych (wahania 6k, 4k i 4.7k)

    I jeszcze coś

    Laut Professor Lothar Wieler vom Robert-Koch-Institut sind die Infizierten im Schnitt
    46 Jahre alt, das Durchschnittsalter der Verstorbenen beträgt 81 Jahre.

    Średnia wieku zmarłych to 81 lat.
    Wątpię żeby Merkel utrzymała sankcje aż do Wielkanocy. Testować nadal można
    wszystkich ale izolować tylko tych z grup ryzyka.

  • 68. Data: 2020-03-30 11:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >
    >Laut Professor Lothar Wieler vom Robert-Koch-Institut sind die
    >Infizierten im Schnitt 46 Jahre alt, das Durchschnittsalter der

    Ale zarazonych to 46 lat ... czyli zarazaja sie takze mlodzi.
    I tu kwestia, czy przechodzi u nich bez sladu, czy jednak zostawia
    trwale zmiany w plucach, jak to donoszono z Chin.

    Ale co tam - najwyzej sportu nie beda uprawiac.

    >Wątpię żeby Merkel utrzymała sankcje aż do Wielkanocy. Testować nadal
    >można wszystkich ale izolować tylko tych z grup ryzyka.

    A na staruszkach nam nie zalezy, niech ... nie wyraze sie :-)

    Tylko do Wielkanocy 2 tygodnie, wiec kiedy mialaby wycofac - za
    tydzien ?

    I znow krzywa pojdzie w gore. Chyba, ze jakies mocne zalecenia
    zostawi - chodzcie do pracy, do sklepow, ale do pubu nie.
    I szkoly tez nie ma.
    Tylko kto ma wtedy pomoc tym pubom ?

    A jak u nich krzywa pojdzie w gore ... to znak dla nas, zeby granice
    dalej trzymac zamkniete :-(

    J.

  • 69. Data: 2020-03-30 11:52:27
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Jeśli nie będzie lawiny to po Wielkanocy poluzują kaganiec. Do tego czasu raczej nic
    się nie wydarzy.

  • 70. Data: 2020-03-30 12:00:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Dziadkowie nie muszą umierać. Większość z nich to pensjonariusze domu starców więc
    testom będą podlegać wszyscy którzy z nimi mają kontakt.

    To już przesada i pewnie wjedzie prokurator. 15 ofiar śmiertelnych wiek 76-100.
    Pflegeheim więc pewnie nawet nie wychodzili.

    https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/braunsc
    hweig_harz_goettingen/Corona-Tote-in-Heim-Strafanzei
    ge-gegen-Diakonie,wolfsburg15286.html

    I znów wpływ na statystykę spory, bez nich krzywa poszłaby w dół.