  • 461. Data: 2020-04-05 16:59:42
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > na początku podwątku masz zdefiniowane czasy tego "od razu":
    > " - na ludziu (np. ręce): pół dnia
    > - na papierze 8h
    > - na plastiku 3 dni
    > - unosząc się w powietrzu 3h"

    andal ewidentnie sie z tym nie zgadza.
    Napisał ze na plastiku i owszem do 3 dni a na skórze od razu.
    Przeanalizuj dyskusje, andalowi coś ewidentnie nie gra w oficlajnych info
    albo ma jakies swoje, bardziej wiarygodne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 462. Data: 2020-04-05 17:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > sasiedniego kraju porównać?
    >
    > A gdzieś oceniałem sens zakazu wchodzenia do lasu? Napisałem tylko
    > że u Niemca są głupsze zakazy jak u nas. Po raz nastu już chyba
    > Tobie napiszę- czytaj na spokojnie i ze zrozumieniem

    Dlatego pytam, jaki był sens tego porównania?
    I pytam niezwykle spokojnie - po prostu nie wyłapałem dlaczego w rozmowie
    o sensownosci zakazu wejscia do lasu pojawiło sie info ze Niemcy maja
    jakies głupie ograniczenia. Nie rozumiem co to wnosi do tematu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 463. Data: 2020-04-05 17:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się
    > można zarazić. Pewno napisała że w lesie nie można się zarazić.
    > Zapomniała dopisać że tylko w takim co ludzi w nim nie ma. Jeszcze
    > niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje. Dzisiaj
    > mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino się
    > robić każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.

    Ale twierdzenie bedac ze w lesie, samemu badz z rodzina, to jakas
    aberracja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 464. Data: 2020-04-05 18:40:34
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >o sensownosci zakazu wejscia do
    >lasu pojawiło sie info ze >Niemcy maja
    jakies głupie ograniczenia. Nie rozumiem co to wnosi do tematu.

    Budzik ale ty ze mną rozmawiasz czy z kimś innym?
    Bo ja nic o sensowności włożenia do lasu nie pisałem sam dzisiaj byłem w lesie z
    psami i zaoszczędziłem 500 zł?
    Temat lasów wyszedł w dyskusji z radcostam.
    Rad.... napisał że niemiecka minister zalecała że po lasach łazić można a osoba z
    mojej rodziny mieszkające w Niemczech twierdzi coś innego.
    Twierdzi że również mają zakaz włażenia do lasu.
    Trochę mnie dziwi ta fascynacja Niemcami którzy w walce z korona wirusem są około
    tygodnia za nami.
    U nas szkoły zamknęli 10 marca u nich półtora tygodnia później.
    Generalnie wszystko tak mniej więcej półtora tygodnia później zalecają u nich co jest
    u nas.
    A czy to ma sens czy nie ma sensu nie oceniam

  • 465. Data: 2020-04-05 18:49:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Apr 2020 06:50:31 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Wg mnie powinieneś się leczyć.
    > Nie na alergię.
    > Na głupotę jak sam napisaleś. Ale nic na siłę. Dobrowolnie.

    Jeżeli ja dobrowolnie, to ty już przymusowo.

    > Coś tam o porannym TVN napisałem i nie zaagresowałeś, przpraszam zareagowałes.
    > Znaczy jest jeszcze nadzieja

    Nie za bardzo mam czas na twoje bzdety, może przeoczyłem. A może wyjątkowo było
    coś mądrego...

  • 466. Data: 2020-04-05 18:51:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Apr 2020 06:52:25 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > A w TVN od rana "zostań w domu" itp
    > Kłamią?

    Co to znaczy "kłamią"? Lecz się z agresji słownej.

    PS. Przeoczyłem te "głupsze zakazy"?

  • 467. Data: 2020-04-05 19:50:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 06:44:25 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się
    > można zarazić. Pewno napisała że w lesie nie można się zarazić.
    > Zapomniała dopisać że tylko w takim co ludzi w nim nie ma. Jeszcze

    Skoro w miescie wystarczy 2m, to ile trzeba w lesie ?

    > niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje. Dzisiaj
    > mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino się
    > robić każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.

    Dobrze mu tak, za zlekcewazenie, ale z ocena kwarantanny ...
    poczekajmy.

    Ten szkopski lekarz powolywal sie na to
    www.euromomo.eu

    I jesli dobrze widze - to calkowita ilosc zgonow we Wloszech siega
    tej, ktora byla w epidemii 2017.
    W Anglii w waskim sensie tego slowa - na razie mniejsza, w Szkocji
    normalna, Walia i Irlandia Polnocna - ponizej sredniej.

    J.

    P.S. Cos tam mowiles o powietrzu w Lodzi ?
    https://aqicn.org/city/poland/lodz/lodz-gdanska-16/p
    l/

    dzis w nocy stezenie pylu PM10 bylo 99

    A w Zgierzu
    https://aqicn.org/city/poland/lodz/zgierz--ul.-mielc
    zarskiego-1/pl/

    PM10 142, PM2.5 268

  • 468. Data: 2020-04-05 19:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A czy to ma sens czy nie ma sensu nie oceniam

    ok

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 469. Data: 2020-04-05 20:27:25
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Wg Merkel reboot jest tuż tuż ;-)

    30 marca

    Merkel zapowiada że tylko przy zwolnieniu tempa nowych zarażeń skłonna jest złagodzić
    sankcje. Aktualnie liczba zarażonych podwaja się co 4-5 dni ja interesuje liczba w
    kierunku 10-ciu.

    Kanzlerin Angela Merkel (CDU) gibt sich sehr zurückhaltend und will erst ein
    deutliches Sinken der Dynamik beim Anstieg der Infiziertenzahlen sehen.
    Anfangs hätten sich diese alle zwei Tage verdoppelt, derzeit geschehe es alle vier
    bis fünf Tage. ,,Wir müssen durch unsere Maßnahmen noch sehr viel mehr Tage
    erreichen, und zwar in Richtung von zehn Tagen"

    I dane z dziś to uwaga 9.5

    Laut Berechnung der John-Hopkins-Universität beläuft sich die Verdopplungszeit der
    Corona-Fälle in Deutschland derzeit* auf 9,5 Tage. D.h. binnen 9,5 Tagen hat sich die
    Zahl der Infektionen in der Bundesrepublik verdoppelt.

    Kiedy pęknie 10tka lud oczekuje dotrzymania słowa tzn zdjęcia sankcji i ew. izolacji
    grup wysokiego ryzyka.

  • 470. Data: 2020-04-05 21:10:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 16:59, Budzik pisze:

    > andal ewidentnie sie z tym nie zgadza.
    > Napisał ze na plastiku i owszem do 3 dni a na skórze od razu.
    > Przeanalizuj dyskusje, andalowi coś ewidentnie nie gra w oficlajnych info
    > albo ma jakies swoje, bardziej wiarygodne.

    Nie wiem co uważacie za oficjalne info?
    Jak 10 czy 11 marca ruszyła u nas panika to TVPInfo pocieszało
    że korona wirus szybko umiera poza nosicielem.
    I to szybko to było dla nich do godziny a w najkorzystniejszych
    przypadkach do kilku minut.
    I nawet bym uwierzył gdyby nie kraje cywilizowane gdzie
    dokładnie wyszukiwano kto od kogo i kiedy się zaraził.
    I podawano konkretny przypadek że gość się zaraził jadąc
    autobusem na miejscu gdzie 4 godziny wcześniej siedział
    chory.