  • 341. Data: 2020-04-03 19:23:55
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Dziennikarze jakoś dziwnie się zachowują. Brak jasnych przekazów, brak przejrzystych
    danych, nawet z zagranicy docierają sprzeczne informacje. Ukraina wprowadziła sankcje
    dla grupy 60+ ale znajdź ta informacje po polsku ?

    Die Ukraine hat mit einer Ausgangssperre für über 60-Jährige die Maßnahmen gegen die
    Verbreitung des Coronavirus im Land verstärkt.

  • 342. Data: 2020-04-03 19:32:54
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 12:15:46 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    wirusa-tylko-za-
    zgoda-sanepidu-zamiast-rozszerzac.html#s=BoxWyboImg1

    > W ten sposób morduje się ludzi. Osoby z chorobami współistniejącymi
    > powinne być leczone jak najwcześniej, bez dopuszczenia do zajęcia płuc.
    > Czekanie na pełny rozwój choroby, to ukryta eutanazja.
    >
    > [...]

    uzywach takich nieladnych slow,

    moglbys powiedziec ze uwalnia sie ich od cierpienia

    eutanazja i aborcja sa bezbolesne i 'chetnie' przez nas oplacane

  • 343. Data: 2020-04-03 19:40:34
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 15:59:47 +0000, Budzik wrote:

    > Ale czesto majac maseczke na twarzy.

    bo na plastyku wirus moze zyc 72 godziny

    a na ludzkiej skurze odrazu zdycha, cos co trudno pojac

  • 344. Data: 2020-04-03 19:48:20
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 09:41:16 +0200, RadoslawF wrote:

    > Kto ma dzisiaj komin żeby tak wędzić?
    >

    > Pozdrawiam

    wystarczy zwykla zelazna beczka (tylko nie ocynkowana)

    albo tak: https://www.littlethings.com/diy-backyard-smoke-hous
    e/1

    a sapor latwo zmodernizowac, przepisy, itd,itp

    https://www.wyroby-domowe.pl/

  • 345. Data: 2020-04-03 19:49:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello andal,

    [...]

    > uzywach takich nieladnych slow,
    > moglbys powiedziec ze uwalnia sie ich od cierpienia

    1. Nie należy dopuszczać do cierpień.
    2. Nie życzę sobie, żeby mnie tak potraktowano.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 346. Data: 2020-04-03 19:50:33
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 09:39:42 +0200, RadoslawF wrote:

    > Możliwość teoretyczną mam, musiałbym wymienić kuchenkę.
    >

    > Pozdrawiam

    moze warto przygotowac sie na nastepna zaraze

  • 347. Data: 2020-04-03 19:51:11
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 02 Apr 2020 18:26:55 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

    > Dobrze się zastanowiłeś?

    a dlaczego pytasz?

  • 348. Data: 2020-04-03 19:52:57
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 09:37:45 +0200, collie wrote:

    > Nie ma się z czego śmiać. Czyż Pan Prezydent nie modlił się na Jasnej
    > Górze "wobec wciąż szalejącej pandemii koronawirusa"?

    jesli ci jego modlitwa zaszkodzila to podaj go do sadu

  • 349. Data: 2020-04-03 19:56:03
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 15:59:47 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ja cały czas czekam na jakas statystyke zgonów łącznie dzien po dniu.
    > Licze na dziennikarzy.

    czy to ci nie wystarcza

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/po
    land/

  • 350. Data: 2020-04-03 20:01:50
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 04:59:48 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > No to cytuje:
    > "Ten co mleko krowami robił z jakiego powodu straty miałby mieć?"
    >
    > CZyli po prostu nie rozumiesz ze koszty bez przychodów (lub ze
    > zmniejszonymi przychodami) = strata?

    powiedzialbym ze mniejszy zysk bo nie mozna stracic czegos czego sie nie
    mialo, nadwyzke mleka mozna zutylizowac