  • 181. Data: 2020-04-01 21:18:52
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 19:37, Janusz pisze:

    > Sam jesteś troll.

    Przynajmniej nie pisowski, wytykanie im błędów jest chwalebne, w
    przeciwieństwie do siania ich propagandy.

  • 182. Data: 2020-04-01 21:21:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Test immunologiczny jest bardzo przydatny w połączeniu z testem DNA.

    Dokładnie o to chodzi.
    Ale jak któryś głąb nie rozumie jak to działa, to będzie kwiczał że test
    immu jest niedokładny.
    Tyle że jego celem nie jest bycie dokładnym, tylko tanim i szybkim.

    > Dodatni test immunologiczny przy ujemnym teście DNA oznacza, że
    > organizm miał kontakt z wirusem i sobie z nim poradził - pacjent jest
    > zdrowy i ODPORNY.

    Niekoniecznie miał.
    Taki test immu może zasygnalizować też podobnego wirusa, ale innego niż
    covid.
    Bo przeciwciała podobne czy coś w ten deseń.

  • 183. Data: 2020-04-01 21:23:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 21:07, r...@k...pl pisze:
    > 01 Apr 2020 10:59:52 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > Byłem dziś w markecie.
    > Kolejka wije się jak wąż, wszyscy stoją obok siebie, a pomiędzy przechodzą ci
    > co już zrobili zakupu.
    > Totalny kretynizm.

    Dokładnie - wcześniej sklepy były praktycznie puste, ludzie omijali się
    z daleka, ryzyko zarażenia się znikome.
    Teraz tłok i odstępy niewielkie - tak na oko swoimi pomysłami podnieśli
    je kilkasetkrotnie.

  • 184. Data: 2020-04-01 21:29:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Czasy prosperity to wg mnie >odkładać wypada a dopiero jak >już poduszka finansowa
    jest to >leasingi na dupowózy itp >przyjemności?

    A tak przy okazji:
    Czytam że tu: hotelarz(kilka hotelu, restauracje) bankrutuje, tam gość co tulipany
    uprawia tez, rolnik co kilka tys litrów mleka dziennie produkuje tak samo, kolega mój
    co 3 autokary w leasing wziął, mój znajomy co z 0,5tys szt wołowinki ma itp.
    Szczerze współczuję i też u mnie to mój wrodzony optymizm słabnie przy tych
    historiach.
    Ale z drugiej strony- jacy jesteśmy(jako świat/społeczeństwo)
    przeinwestowani/zakredytowani że 3 tygodnie przestoju i firmy bankrutują.
    Autokary mego kolegi w leasing niedawno wzięte, "wołowinki" pod kredyt z BS,
    pozostałych sytuacji szczegółowo nie znam ale raczej kredyty itp. A nie lepiej było
    "małą łyżka" a nie jak PISowski rząd: jest zdolność kredytowa to korzystam?

  • 185. Data: 2020-04-01 21:39:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    <Totalny kretynizm.
    A ja ok 19tej jako jedyny klient w lokalnym sklepiku byłem i kupiłem wszystko co mi
    żonka kartce wypisała.
    Jadąc do domu kółko z ciekawości po mieście zrobiłem: przed Netto 6 osóby karnie w
    odstępach 2 metrowych stało a przed dwoma z 7 u nas biedronek więcej jak 10 osób nie
    stało. I też karnie w 2 metrowych odstępstwach.
    Dzisiaj też przepisy złamałem i z 2 godziny po plaży bałtyckiej łaziliśmy z żoną,
    córką plus psy. Ani jednego ludzie nie spotkaliśmy. W zasięgu wzroku corka 4 osoby
    naliczyła. Fakt faktem że wiemy gdzie na plażę podjechać/wejść aby psy mogły
    pobiegać;)

  • 186. Data: 2020-04-01 21:39:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 18:59, Budzik pisze:

    Szwecji nie znam w ogole
    > wiec chetnie posłucham co znajacy temat maja do powiedzenia.

    https://wyborcza.pl/7,75399,25837562,szwecja-restaur
    acje-i-szkoly-otwarte-a-wciaz-nie-ma-gwaltownego.htm
    l#s=BoxWyboImg2

    Cyt najciekawsze:

    "Na tle zamkniętej na głucho Europy zupełnie abstrakcyjnie wyglądają
    ogłoszone dziś przez rząd Szwecji zalecenia, że organizacje sportowe
    powinny treningi prowadzić w miarę możliwości na świeżym powietrzu.

    Szwecja zdecydowała się na zupełnie inną drogę walki z koronawirusem niż
    większość krajów europejskich - zamiast nakazów są rekomendacje, by myć
    ręce, pracować z domów, unikać podróży i kontaktów społecznych innych
    niż konieczne.

    Szczególnie te zalecenia podkreślane są w przypadku osób starszych i
    przewlekle chorych, które mają unikać wychodzenia z domów. Zakupów mają
    dokonywać przez internet albo prosić innych, by zrobili zakupy za nich.
    W domach powinni też pozostawać wszyscy, którzy mają objawy
    przeziębienia lub grypy."

    "Patrząc na statystyki, nie da się jednoznacznie stwierdzić, że decyzje
    Andersa Tegnella skutkują lawinowym wzrostem liczby zakażonych. Według
    danych Worldometer w ,,otwartej" Szwecji w środę potwierdzone było 331
    przypadków choroby i 14 ofiar na milion mieszkańców, w ,,zamkniętej"
    Danii - 441 przypadków na milion mieszkańców i 13 ofiar śmiertelnych, a
    w podobnie ,,zamkniętej" Norwegii na milion mieszkańców wykryto aż 810
    przypadków, ale ofiar jest tylko sześć. "

    Bardzo im kibicuję, może jak im się uda, to niektórych otrzeźwi, że
    jednak się da bez zamordyzmu.

  • 187. Data: 2020-04-01 21:55:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-01 o 21:39, Cavallino pisze:

> [...]
    > przypadków, ale ofiar jest tylko sześć. "
    >
    > Bardzo im kibicuję, może jak im się uda, to niektórych otrzeźwi, że

    Nie liczył bym, do niedawna kibicowałem Turcji.
    Kamery termowizyjne zainstalowali na lotniskach międzynarodowych
    jak cała chujnia europejska liczyła że przejdzie bokiem.
    I byli gotowi.
    Były tylko zalecenia a z restrykcji pozamykane bazarki i
    zakaz sprzedaży żywności bez opakowania.
    Ludzie narzekali że owoców i warzyw nie można w sklepie
    sobie wybrać po już popakowane i pofoliowane.
    I nie wystarczyło, już mają pełne restrykcje a policja
    wygania turystów z plaż.
    A mieli spory dochód z turystyki.

    Pozdrawiam

  • 188. Data: 2020-04-01 22:04:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 12:09:59 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Gdzieś tam wyżej/niżej pisałeś że na śmieciówce czy innym pseudoetacie
    jesteś/byłeś.

    Jak był na śmieciówce/DG to jeszcze ma szansę na zatrzymanie pracy, bo
    elastycznie go zwolnią lub nie lub przez kilka miechów na 0-- w zależności od
    sytuacji.
    Jak jest na etacie to z miejsca może dostać zwolnienie, coby nie ryzykować
    wypłat za darmo. Lepiej skrócić biznes niż zbankrutować. Im więcej pracowników,
    tym lepiej.

  • 189. Data: 2020-04-01 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Różne podzbiory, zbieżność ilościowa przypadkowa.

    :) No to ja sie poddaje bo ni chuja tych innych podzbiorow nie moge
    wykombinowac...
    Wysłali chorych do domu a hospitalizuja zdrowych? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 190. Data: 2020-04-01 23:16:32

    01 Apr 2020 20:59:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
> [...]

    > wykombinowac...
    > Wysłali chorych do domu a hospitalizuja zdrowych? :)

    Też to zauważyłem, ale nie miałem czasu się zastanowić.
    A podobno większość chorych ma łagodny przebieg choroby, więc nijak się nie
    bilansuje.

    Do wyborów będą cuda jak za komuny, pewnie i ozdrowieńców zaczną raportować
    częściej niż chorych :)