  • 171. Data: 2020-04-01 20:18:24
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Wychodzi na to że tylko On ogląda tvpis skoro tak dobrze wie co tam
    > jest. A tak w ogóle to troluje, widac jak bardzo się nudzi.

    Nie wiem skad taki wniosek.
    Co twoim zdaniem Cavallino widział w TVPiS?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 172. Data: 2020-04-01 21:01:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Popatrz na statystyki, mają 24/m >zmarłe my ledwie 1/m nawet jakby >to
    >było 5* więcej to i tak mają w >pizdu, więc żaden sukces tym >bardziej że
    >im łatwiej, prawie nie mają >tranzytu, ludności mało a kraj >wielki więc
    >zagęszczenie znikome.

    Tak od kilku dni te dyskusję obserwuje i czekałem czy ktoś w końcu ten "fenomen"
    Szwecji wyprostuje.
    Ktoś tam wyżej/ niżej pisał że trzeba Wyborczą i TVN czytać/oglądać więc pewno tam
    taki przekaz leci.
    Zaraz pewnie na mnie naskoczą że TVPis itp- olewam to. O TVPis swoje nie najlepsze
    zdanie mam i często zresztą o tym pisałem.
    Ps
    Teraz czekam aż ktoś o Korei konkretnie powie co i jak.
    Opinie Cavalino(idiot kapelusz warning) pomijam bo to wg mnie taki przeciwnobiegunowy
    Zenek tylko że Zenek mądrzejszy życiowo

  • 173. Data: 2020-04-01 21:07:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    01 Apr 2020 10:59:52 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > A tu nagle godzinna kolejka przed sklepem sie pojawiła co tez jest
    > absurdalne - nie lepiej było nakazac załozenie kazdemu klientowi
    > rekawiczek i zakrycia buzi? Przeciez to ograniczenie i tak nic nie da,
    > jak ktos nakicha na lade to i tak nastepny ja dotknie...

    Byłem dziś w markecie.
    Kolejka wije się jak wąż, wszyscy stoją obok siebie, a pomiędzy przechodzą ci
    co już zrobili zakupu.
    Totalny kretynizm.
    Nie odważyłem się zrobić zakupów - nawet ja uciekłem.
    Wyraźnie kończą się pomysły cebulakom z rządu.

  • 174. Data: 2020-04-01 21:09:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 18:12, J.F. pisze:

    > Bo jednak izolacje wdrozyli.

    Ja mówiłem o długim okresie w którym nie wdrażali.
    Budzik chciał w miesiący czy dwa zarazaić całą populację, a to się nawet
    Włochom nie udało.
    Ilu się zaraziło?

    Kilka procent?

    >W calych Wloszech niewielki odsetek, a
    > Bergamo zgonow 4x wiecej.

    No właśnie - lokalnie.

    > No i czemu respiratorow brakuje.

    Bo nie byli przygotowani na epidemię?

    > Wez lepiej ten ten statek. 3500 osob, 700 zarazonych, 6 zmarlych.

    Nadal mały odsetek zarażonych, a warunki do rozwoju choroby idealne.

    > Nie jest to cos, od czego kraj sie przewroci,

    No właśnie o tym mówię.
    A od izolacji może, zwłaszcza jakby miała się przedłużać.

    >ale ... a jak na Ciebie
    > padnie ? :-)

    A jak posiedzę rok w areszcie domowym a i tak mnie trafi?
    Co za różnica?
    To już wolę żyć przez ten rok zamiast kiblować.

  • 175. Data: 2020-04-01 21:09:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A może nawet szybciej, jak >robotę w międzyczasie stracą i >nie będą mieli
    >co do gara włożyć.
    Gdzieś tam wyżej/niżej pisałeś że na śmieciówce czy innym pseudoetacie jesteś/byłeś.
    Twoj wybór, większą kasa z tego ponoć Tobie wychodziła i ok.
    Ale czy nie zachowałeś się czasami jak PISi rząd?
    Czasy prosperity to wg mnie odkładać wypada a dopiero jak już poduszka finansowa jest
    to leasingi na dupowózy itp przyjemności?

  • 176. Data: 2020-04-01 21:11:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 19:44:21 +0200, w <r62jto$3hg$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > No i co z tego jak umiera u nich wg dzisiejszych statystyk przeliczone
    > na 1mln ludzi, 10/m a u nas 1/m, czyli dziesięć razy mniej.
    > 'Ciekawa' jest też liczba osób w stanie krytycznym, u nich ponad 3400,
    > 50 u nas.

    Może po prostu uczciwie liczą?
    Bo u nas to wiadomo.

  • 177. Data: 2020-04-01 21:12:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Pociesze cie ze na pewno nie w tvpis bo praktycznie nie zagladam.
    > Wiec albo polsat

    Czyli różnica niewielka.

    > Tez tak słyszałem.
    > a potem widze na pasku:
    > zarazonych circa 2k
    > hospitalizowanych circa 2k
    > I pierwsza mysl - WTF?

    Różne podzbiory, zbieżność ilościowa przypadkowa.

    > no ok, ale skoro inni poszli ta droga to nasza inna droga zmieniłaby
    > troche ale czy duzo?

    Dużo, kulałby eksport, reszta by działała.

    > Pytanie - dlaczego nie było nawet proby dogadania sie na szczeblu UE?

    Panika jest złym doradcą.

    > Słuchałem audycji ze Szwedzi stwierdzili troche to co ty mowisz - jak sie
    > dzume leczy cholerą to czasami lek moze byc gorszy od choroby.

    Ale to nie jest trochę co ja mówię, tylko dokładnie to co mówię.

    Oni poszli jeszcze dalej niż ja postulowałem, bo nie przesadzają z
    testowaniem.

  • 178. Data: 2020-04-01 21:15:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 19:35, Janusz pisze:

    > Popatrz na statystyki, mają 24/m zmarłe my ledwie 1/m

    Ale może ich nie kręci brandzlowanie się zakłamanymi statystykami, tylko
    brak kosztów izolacji?

    Jestem dziwnie spokojny, że dobrze na tym wyjdą, a prawdziwe ilości
    ofiar będą się różnić nie tak bardzo.
    Zwłaszcza liczone przez lata, a nie dni.

  • 179. Data: 2020-04-01 21:16:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 20:18, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Nie wiem skad taki wniosek.
    > Co twoim zdaniem Cavallino widział w TVPiS?

    Przyznaję - od kiedy nie ma piłki w tvp. to oglądałem ją trzy razy -
    żona serial ogląda raz na tydzień, czasme patrzę razem z nią.
    A nie 6 razy, bo to dwa seriale. ;-)

    Pasków nie puszczali w trakcie.

  • 180. Data: 2020-04-01 21:17:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Optymista. Powyżej 70%, niestety.

    50, bo ten moment o którym pisałem następuje, gdy jeden chory nie jest w
    stanie zakazić więcej niż jednej osoby.
    Powyżej 70 to już epidemia się kończy w ogóle.