  • Data: 2020-04-06 12:38:50
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r6ehm8$poj$1$C...@n...chmurka.net...

    >https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25847476,
    jak-epidemia-maleje-w-liczbach.html#s=BoxOpLink
> [...]
    >zmarłych - w Wielkopolsce to 71,4, a w całym kraju - 72,4.

    >Koronawirus. Szpital w Poznaniu: Rzetelnie raportujemy
    >W Wielkopolsce 13 na 14 oficjalnych ofiar epidemii zmarło w szpitalu
    >miejskim w Poznaniu. W połowie marca decyzją rządu lecznica została w
    >całości szpitalem zakaźnym - leczy tylko zakażonych koronawirusem.

    >- Trafiają do nas krytycznie chorzy z całego regionu. Ich leczenie
    >przebiega w naszym ośrodku według światowych wytycznych - mówi lekarz
    >Jacek Górny, szef szpitalnego oddziału ratunkowego i rzecznik
    >szpitala. - Śmiertelność jest wysoka, bo taki jest moim zdaniem

    No nie bardzo, skoro on ma przypadki krytyczne.
    Tzn moze i dobrze raportuje przypadki zgonow na koronawirusa, ale
    kiepsko to przekladac na skale calego kraju.
    Porownywac mozna jedynie do innych szpitali zakaznych.

> [...]

    >Górny."

    >Tyle w Poznaniu.
    >W Krotoszynie jest inaczej:

    >" docierają do nas informacje o zgonach następnych pacjentów, którzy
    >byli zakażeni koronawirusem, ale nie znaleźli się w rządowym
    >bilansie. W szpitalu w Krotoszynie w ostatnim tygodniu zmarły dwie
    >starsze pacjentki: jedna na oddziale wewnętrznym, druga w szpitalnym
    >zakładzie opieki paliatywnej. Były zakażone koronawirusem, miały
    >objawy infekcji, a ich stan się pogorszył. Ale lekarze uznali, że
    >przyczyny zgonów były inne. Jakie? Nie wiemy, bo szpital odmawia

    Opieka paliatywna, to jest dla pacjentow, ktorzy sa juz w stanie
    schylkowym.
    Z innych przyczyn.
    Oddzial wewnetrzny ... nie pulmunologiczny, chyba, ze w Krotoszynie
    nie ma takowego.

    Moze je wykonczyl Covid przed terminem, a moze tamtejsi lekarze dobrze
    zaraportowali, bo lekkie zapalenie pluc nie mialo tu juz nic do
    rzeczy.

> [...]
    >stało. Uważam, że zmarli, u których rozpoznano COVID-19, powinni być
    >uznawani za ofiary COVID-19. Są w tej sprawie wytyczne. Będę
    >rozmawiać o tym z lekarzami.

    >Koronawirus. Ministerstwo żongluje danymi
    >W większości znanych nam przypadków lekarze podawali inną przyczynę
    >zgonu u pacjentów, którzy koronawirusem zakazili się podczas pobytu w
    >szpitalu (byli hospitalizowani z powodu innych dolegliwości). Może
    >być to przypadek, ale Paweł Grzesiowski nie wyklucza, że wyjaśnienie
    >może być inne: obawa przed odpowiedzialnością prawną za zakażenie i

    W Krotoszynie to chyba bez znaczenia - caly szpital zakazony, i caly
    komisariat ..

    J.