  • Data: 2020-04-06 16:05:32
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znowu Budzik manipulujesz jak przez telefon stara kurwa co twierdzi że jest młoda i
    nie ma syfa. Zauważyłem, bo trudno nie zauważyć jak na bieżąco na tablecie wyświetla
    mi się stan powietrza, że pomimo tego że jest ciepło i praktycznie za oknem nic nie
    jeździ jest zanieczyszczenie niewiele mniejsze jak zima przed wirusem. Teraz jest za
    oknem w centrum Łodzi 32. Trzydzieści dwa a nie trzysta dwadzieścia jak być
    manipulatorze chciał zasugerować. Kiedyś się zastanawiałem skąd się takie kurwy co
    manipulują i nie mając żadnej korzyści z tego że kłamią potrafią łżec lepiej niż
    stare cyganki. Ale mi przeszło bo takich łżących kurew jest pełno wszędzie.