  • Data: 2020-04-05 21:36:10
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-04-05 15:44, Zenek Kapelinder wrote:
    > No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się można zarazić.
    Pewno napisała że w lesie nie można się zarazić. Zapomniała dopisać że tylko w takim
    co ludzi w nim nie ma.

    O to niemal tak jak w domu. Pomijając oczywiście to, że jak jakiś z
    domowników jest zarażony to ze względu na długi czasowo kontakt, nie ma
    szansy by nie przeszło.

    Jeszcze niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje.
    Dzisiaj mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino
    się robić każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.

    Chyba każdy ma prawo robić ze sobą co chce. Jak chce się powiesić to
    niby czemu miałbym mu tego zabraniać. Jak wirusa złapać ... chyba ten
    wirus nie jest taki głupi, że wszystkich ubije bo by nie miał jak się
    roznosić. Właściwie tak jak różnej maści społecznicy, jakby nie ten
    koronawirus to co by robili...