    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 05 Apr 2020 06:59:44 GMT

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.
    > Co robi nasz pseudorząd wiemy...

    Do zamkniecia lasów odniosła się wczoraj Justyna Kowalczyk piszac ze to
    jakas bzdura.
    Ale warto poczytać komentarze pod artykułem. Ludzie nie rozumieja ze taki
    zakaz niesie wiecej złego niz dobrego. W sumie skad maja wiedziec, skoro
    spora czesc zamiast do lasu jezdzi w weekend do galerii handlowej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona