  • Data: 2020-04-05 10:50:17
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-03 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Nie mam siły...
    > Ale jeżeli juz zrozumiałes skąd ma sie wziać strata producenta mleka to
    > moze dobre i to?

    Słuchaj zenusia, zenuś zawsze ma rację. Mleko to się samo pasie, samo
    doi, samo przerabia na to w proszku, a za chorobowe i postojowe płaci
    rząd, który sobie produkuje tyle pieniędzy ile chce.  Nie potrzeba
    żadnego wkładu pracy ani żadnego wkładu finansowego, dlatego można to
    mleko za darmo wysyłać.

    Za wodę, której używa zenuś płaci sąsiad, a za prąd, który kradnie,
    płaci elektrownia. W zenusiu jeszcze tkwi taka radziecka natura.On
    jeszcze nie załapał, że mamy kapitalizm i rad radzieckich już dawno nie ma.