  • Data: 2020-04-04 11:34:53
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-03 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Zgoda. Tyle ze dla wielu podmiotów ZUS teraz tez jest zawieszony na 3
    > miesiace wiec jaki sens zawieszania?
    > No chyba ze zawiesiły te podmioty które sie na zwolnienie nie łapały...

    Przepisy są do dupy, bo są nieprzemyśłane - w porówananiu
    np z niemieckim kurzarbeitem.
    Ja mam pracowników, więc zawiesić i tak bym nie mógł.
    Przychodu mam więcej niż te 15 tys ale podatkowo mam stratę,
    więc całe to gadanie o pomocy jest dla mnie o kant d...
    bo zawsze się znajdzie jakiś procent, który się nie załapie
    na jakieś ulgi czy zwolnienia z innych powodów
    (ulgi w czynszach od powierzchni czy zus od przychodu).

    Pozawieszali Ci, którzy mają generalnie przychód generowany
    liczbą klientów: fryzjer, kosmetyczka, rehabilitant itp
    Jak nie ma klientów, to nie ma przychodu i dla nich
    ulga w ZUS to by było na 3 miechy a co potem?