  • Data: 2020-04-04 17:42:23
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > za odpowiednie miesiące wykazane już w deklaracjach - w samym
    > wniosku jest mowa ogólnie o składkach
    > na ubezpieczenie różnych, ale jeśli ktoś wypłaca wynagrodzenie,
    > to składki pracownika zawarte w brutto musiałby automatycnie ktoś
    > zapłacić, bo to by była
    > zwykła kradzieź z ścigana z KK.
    > Ale jak się czyta ustawę głębiej, to wynika z tego, że chodzi o
    > zwolnienie składek wykazanych w deklaracjach i w którymś artykule
    > zapisali, że to się odbywa w trybie umorzenia składek - więc tak
    > jakby zachowane są wszystkie prawa a tylko kwoty należne umarza się.

    No tak to niby ma byc ze składka płatna jest przez budzet czyli wszystkie
    składowe typu czesc rentowa czy emerytalna laduja tam gdzie zawsze tylko
    ktos inny płaci.

    > Pytałem przed chwilą na grupie prawo jak to jest z uglą od strony
    > pracownika, ale już chyba odkryłem, że jest umarzane i to jest
    > odpowiedź.
    >
    > Teraz tylko czekać jak skarbówka uzna to za przychód :-)

    Ale czyj przychód? Pracownika?

    Bo skoro on tych składek nie płaci tylko płaci je budzet to w sumie
    powinien dostac wyzsza pensje w tych miesiacach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę