  • Data: 2020-04-02 13:32:17
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAB937A4614D43budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    >Zenek pisze od kilku dni ze juz juz epidemia sie konczy.
    >I ostatni jestem zeby to krytykować bo chociaz jest to scenariusz
    >jakis
    >hiper mega optymistyczny, własciwie utopijny to rozumiem co z tych
    >jego

    hm, WHO prowadzi do
    https://experience.arcgis.com/experience/685d0ace521
    648f8a5beeeee1b9125cd

    I tam widac, ze we Włoszech fala juz opada ... albo testy sie
    skonczyly.
    Hiszpania ... jakby maksimum, Francja chyba jeszcze wznoszaca,
    Niemcy, Anglia - niewyrazne,
    Belgia, Holandia - juz opada, itd.

    No i te Chiny, gdzie ponoc juz nie choruja.

    U nas troche za wczesnie i bedzie roslo, ale swiatelko w tunelu juz
    jakby widac.

    Albo optymizm - posiedzi troche w domu i wyjdzie zdrowy :-)

    >Pamietam jak czytałem Blackout to tam najbardziej zrobiły na mnie
    >wrazenie opisy nastepstw braku prądu na swiecie. Jednym z pierwszych
    >jest
    >to ze w ciagu kilku dni gina wszystkie krowy mleczne (umierajac w
    >ogromnych cierpieniach) bo one produkuja tyle mleka ze nikt recznie
    >nie
    >byłby w stanie nadazyc z ich dojeniem a doic trzeba 2 x dziennie...

    Jakos tak - krowy doi automat, a ludzi w okolicy nie ma ... za to
    generatory moga byc.
    Czy tak gina w meczarniach ... przeciez genetycznie dostosowane zycia
    bez pradu.

    Ale u nas ... tez zgina, bo linkowalem, jak to mleczarnia mleka nie
    odbiera.

    Dziwne swoja droga - bo co - ludzie jesc przestali ?
    Czy tylko eksport stanal ?

    J.