  • Data: 2020-04-02 13:42:06
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-04-2020 o 13:33, ddddddddddddd pisze:

    > no na konto covid tym bardziej wpływają przypadki innych chorób, które w
    > połączeniu z covid doprowadziły do zgonu

    Podobno jest związek między śmiertelnością z powodu covid, a
    obowiązkowymi szczepieniami przeciwko gruźlicy.
    Żeby się nie okazało, że we Włoszech covid tylko otworzył ścieżkę dla
    gruźlicy, na którą faktycznie ludzie umierali.....
    Oni szczepień nie mieli, my tak.

    To by dużo tłumaczyło....

    > mieszkam w uk, w skupiskach chodzę jako nieliczny w masce i używam
    > rękawiczek, jak na mój gust powinno tu wszystko rosnąć duuuużo
    > gwałtowniej niż w Polsce

    A nie rośnie?

    > wreszcie jakieś logiczne posunięcie...

    U nas tak szybko to nie przejdzie, najwyżej będą pałować nieposłusznych
    - to byłby kolejny element który brakuje kaczafiemu w restytucji PRL.
    Kto by się tam liczył z oczekiwaniami ludzi - lepiej ich nastraszyć w tvpis.