  • Data: 2020-04-01 16:59:51
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale populacji czy zakażonych, i to głównie w jednym regionie?
    > Bo jakby miało być tak źle jak piszesz, to oni powinni już mieć
    > kilka milionów zgonów.
    > Dłuuuugo przecież izolacji nie wprowadzali.

    Na ponad 100 tysiecy zdiagnozowanych zachorowań maja ponad 10 tysiecy
    zgonów.

    > No i bardzo lokalnie - nie rozlało się zbytnio na cały kraj.

    Bo zamkneli. Gdyby nie, to ludzie by uciekali na tereny gdzie zarazen nie
    ma skutecznie je tam przenoszac.

    > Nie hospitalizowanych, tylko zakażonych.
    > Nawet jak poważnie choruje tylko część z nich, to nawet wg staytsyk
    > powinno być kilkuset hospitalizowanych, a nie kilku.

    Na pasku widziałem liczbe około 2 tysiecy hospitalizowanych.
    Az sie dziwiłem ze wyglada na to ze prawie wszystkich chorych
    hospitalizuja.

    > Mój optymizm jest znacznie większy, podobnie jak pesymizm co do
    > skutków izolacji.

    > Z odliczeniem ofiar wypadków drogowych, bo to znowu zafałszuje
    > statystyki - zamknęli naórd w domu, ruch jest drastycznie mniejszy,
    > to pewnie ilość ofiar z tego tytułu też spadła.

    Tak tez bym podejrzewał.

    > Tego co zdechło większość.

    Ano własnie. Dzis czytałem np o wołowinie.
    I tutaj nawet jakbysmy nie robili shut downu to i tak nie ma gdzie tego
    miesa sprzedac bo obecnie włosi, hiszpanie czy francuzi go nie kupią.

    > Tak w temacie grupy - nasz przemysł motoryzacyjny robił głównie na
    > eksport. Już nie robi.

    Nawet jakby chciał robić to nie ma do kogo sprzedawac.

    > Usługi też leżą i kwiczą i tak będzie najdłużej.

    Hmm, ja mam wrazenie ze niektore juz niedługo zejda do podziemia (patrz
    fryzjerstwo)
    Budowlanka nadal działa w jakiejs czesci.

    Podsumowujac - taka decyzja o liberalnym podejsciu do wirusa musiałaby
    zapasc na poziomie UE conajmniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik