  • Data: 2020-04-01 18:01:30
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-04-2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > Na ponad 100 tysiecy zdiagnozowanych zachorowań maja ponad 10 tysiecy
    > zgonów.

    Ale do całej populacji już ilość znikoma, a czas w którym nic nie
    robili, był taki jak pisałeś.
    Czyli zaraził się niewielki odsetek ludności, a jeszcze mniejszy nie
    przeżył.

    > Bo zamkneli.

    No ale przez miesiąc jednak nie zamknęli i efekt był/jest lokalny.
    Wiadomo - trzeba walczyć z chorobą, a tego nie zrobisz inaczej niż przez
    izolowanie zakażonych.

    >Gdyby nie, to ludzie by uciekali na tereny gdzie zarazen nie
    > ma skutecznie je tam przenoszac.

    Przecież uciekli na południe z północy Włoch, a Neapol się nie wyludnił.

    > Na pasku widziałem liczbe około 2 tysiecy hospitalizowanych.

    Na pasku gdzie?

    > Az sie dziwiłem ze wyglada na to ze prawie wszystkich chorych
    > hospitalizuja.

    To raczej nie tak - hospitalizują nie tylko zakażonych, bo część
    zakażonych z lżejszymi objawami leży w domu.

    > Ano własnie. Dzis czytałem np o wołowinie.
    > I tutaj nawet jakbysmy nie robili shut downu to i tak nie ma gdzie tego
    > miesa sprzedac bo obecnie włosi, hiszpanie czy francuzi go nie kupią.

    No bo to nie tylko PIS poszedł złą drogą.
    Poszedł natomiast gorszą, bo zamiast robić testy na potęgę, to fałszuje
    na potęgę statystyki.

    > Podsumowujac - taka decyzja o liberalnym podejsciu do wirusa musiałaby
    > zapasc na poziomie UE conajmniej.

    A Szwecja jest w UE?
    Ciekawe jak przejdzie swój test na brak zamordyzmu i poprzestanie na
    zaleceniach.