  • 1. Data: 2012-04-23 10:25:28
    Temat: [NTG] Silnik salut ...
    Od: "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl>

    Witam !
    Wyremontowalem ruskiego saluta i wczoraj robilem testy na wodzie . Glosne
    toto jak pila spalinowa a kopci jak parowoz ale jest tanie dziala :-)
    Jedynym problemem jest to ze na wysokich obrotach brakuje mu paliwa .Odcina
    mu obroty i trzeba chwile poczekac zeby znowu zaczal isc . Kranik paliwa ,
    filtr i zawor iglicowy drozne .. Tak sobie kombinuje ze moze mieszanka za
    bogata jest ? Jesli tak to iglice podniesc w gore czy obnizyc w dol ? Co
    moge jeszcze zrobic po za wywaleniem go do wody ? Dla niewtajemniczonych
    podpowiem tylko ze gaznik jest bardzo podobny do Rometowskiego .

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ

  • 2. Data: 2012-04-23 10:49:27
    Temat: Re: [NTG] Silnik salut ...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-23 10:25, -Mr. Makarena- pisze:
    > Witam !

    czesc

    > Glosne toto jak pila spalinowa

    Jesli dobrze pamietam to salut jest chlodzony wiatrem - taki ich urok ze
    sa glosne, to samo mam w tohatsu 2t 5KM. Ale koledzy plywajacy na
    hondach 2,3KM na to samo narzekają.

    > Jedynym problemem jest to ze na wysokich obrotach brakuje mu paliwa .Odcina
    > mu obroty i trzeba chwile poczekac zeby znowu zaczal isc. Kranik paliwa ,
    > filtr i zawor iglicowy drozne ..

    U mnie jest identyko objaw, winny jest syf w zbiorniku (rdza,
    pozostalosc jakiegos kleju ktorym idiota chcial skleic pekniety bak itd).

    > Tak sobie kombinuje ze moze mieszanka za bogata jest ?

    Jesli za bogata to masz odpowiedz na swiecy.

    > Jesli tak to iglice podniesc w gore czy obnizyc w dol ?

    Raczej ustawic fabrycznie i dopiero kombinowac :)

    > Co moge jeszcze zrobic po za wywaleniem go do wody ?

    Niektorzy mowia ze zalac betonem, kotwica super ;)
    Ale sa tez tacy co pol zycia na nich przeplywali i sobie chwala,
    oczywiscie sprzet bardziej awaryjny od japsow, ale za to tani. Niestety
    jest dosc paliwozerny.
    Osobiście z salutem nie mialem do czynienia, ale na jerkbaicie/wcwi
    powinienes znalezc kogos kto ma pojecie i pomoze :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 3. Data: 2012-04-23 19:00:53
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > kopci jak parowoz ale jest tanie dziala :-)
    Prawdopodobnie wypala smary użyte przy montażu silnika w czasie remontu.
    Możliwe że skład mieszanki paliwowej nie jest właściwy, stosuj 1: 30 olej
    Mixol lub lepszy, dymienie będzie znacznie mniejsze.

    > Jedynym problemem jest to ze na wysokich obrotach brakuje mu paliwa
    > .Odcina mu obroty i trzeba chwile poczekać żeby znowu zaczął isc .
    Myślę, że powodem może być zanieczyszczony, niedrożny układ paliwowy lub
    zbyt uboga mieszanka.
    Aby wzbogacić mieszankę iglicę znajdującą się w przepustnicy gaźnika należy
    podnieść.
    Powodzenia

  • 4. Data: 2012-04-24 09:44:24
    Od: "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl>

    > Myślę, że powodem może być zanieczyszczony, niedrożny układ paliwowy lub

    Sprawdzilem , uklad paliwowy jest drozny ..

    > zbyt uboga mieszanka.

    Jestes pewien ? Silnik zachowuje sie tak jakby zbyt szybko wypalal paliwo
    ktore jest w komorze . Czyli moim zdaniem idzie zbyt duzo paliwa wiec
    mieszanka jest za bogata ...Ale oczywiscie moge sie mylic ...

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

  • 5. Data: 2012-04-24 11:34:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-24 09:44, -Mr. Makarena- pisze:

    > Jestes pewien ? Silnik zachowuje sie tak jakby zbyt szybko wypalal paliwo
    > ktore jest w komorze. Czyli moim zdaniem idzie zbyt duzo paliwa wiec
    > mieszanka jest za bogata ...Ale oczywiscie moge sie mylic ...

    Wypala paliwo z komory plywaka i mowisz ze masz drozny uklad paliwowy ?
    Sorry ale tyle zeby nie nastarczyc to zaden maly silnik zaburtowy nie
    pali, nawet ustawiony na megabogato :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 6. Data: 2012-04-24 14:19:53
    Od: "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl>

    > Wypala paliwo z komory plywaka i mowisz ze masz drozny uklad paliwowy ?

    Z kranu sie leje , do gaznika sie leje ,z zaworka iglicowego sie leje , wiec
    uznaje jako drozny ..

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ

  • 7. Data: 2012-04-24 14:28:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-24 14:19, -Mr. Makarena- pisze:

    > Z kranu sie leje , do gaznika sie leje ,z zaworka iglicowego sie leje , wiec
    > uznaje jako drozny ..

    Podlacz butelke z benzyna zamiast kranika, podejzewam ze nie uda Ci sie
    wypalic paliwa z komory jesli bedziesz mial podpiety wezyk do innego
    zrodla niz kranik w oryginalnym zbiornikiem.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 8. Data: 2012-04-27 13:45:36
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podlacz butelke z benzyna zamiast kranika, podejzewam ze nie uda Ci sie
    > wypalic paliwa z komory jesli bedziesz mial podpiety wezyk do innego
    > zrodla niz kranik w oryginalnym zbiornikiem.

    Dokładnie. Sprawdz jeszcze czy odkręciłes odpowietrzenie w zbiorniku. Może
    Cię obrażam :-) ale takie to daje objawy.

    Iglica tu nie ma nic do rzeczy.

    --
    OGONek~