  • 61. Data: 2009-09-01 12:55:53
    Temat: Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 1 Wrz, 13:28, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > A w jakim kapitalistycznym kraju nie ma obowiązkowego ubezpieczenia
    > drogowego?

    barani ped w "nowoczesnych" spoleczenstwach oduczonych samodzielnego
    myslenia. Czystego kapitalizmu juz nie ma niestety.

    pzdr
    krzychut

  • 62. Data: 2009-09-01 12:57:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    krzychut pisze:
    > On 1 Wrz, 13:27, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > auto naprawił za własną kasę, bo od typa nie ma jak ściągnąć, bo
    >
    > dokladnie tak samo, placic musisz nie wiesz co dostaniesz w zamian a
    > jak musza sie wywiazac ze zobowiazac to beda na wszelkie sposoby
    > probowali Cie dymac. Tak jest zawsze gdy musisz cos kupic Do dupy
    > usluga i zawsze droga.

    mnie jeszcze zadne TU nie wydymało. a do zqpłaty OC nikt Cie nie zmusza.
    nie kupuj pojazdu, nie będziesz płacił OC.

    > To trzeba zmusic do kupowania rowerzystow pieszych, psy, sarny dziki

    za sarny i dziki odpowiada zarządca lasów. za złe drogi, zarządca drogi,
    za psa, jego właściciel, za rowerzyste, rowerzysta. najgorzej z tego
    wychodzi spotkanie z rowerzystą.

    > itd. Jakby system ubezpieczen nie byl obowiazkowy to pewnie taniej by
    > bylo kupic auto kasko i niech przed maske wyskakuje sobie co chce.

    marzyciel

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 63. Data: 2009-09-01 12:59:36
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Gumis pisze:

    > Spierd... bo sa nawaleni a tego OC ani inne ubezpieczenie nie
    > kwalifikuje....

    no prosze jaki idealista... a nie bierzesz pod uwage ze ludzie to zwykłe
    chuje bywają?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 64. Data: 2009-09-01 12:59:42
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    krzychut pisze:
> [...]

    W ZSRR długo nie było.

    Mozna na OC spojrzeć jako forma zabezpieczenia nad ew. poszkodowanym,
    gdy sprawca okazuje sie gołodupcem. To sprawiedliwe, fakt, ściągać ze
    sprawcy, ale co, gdy się nie da (lub proces trwa cięzkie lata)?

  • 65. Data: 2009-09-01 12:59:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ivam pisze:
    > "Gumis" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > A czemu zona miala Twoje znizki? Przeciez jest niedoswiadczona i
    > dlaczego miala placic mniej?

    ja miałem żony zniżki. kiedyś jakoś tak było. auto było żony, ale
    dopisałem się do niego w dowodzie. w ten sposób przejąłem jej zniżki.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 66. Data: 2009-09-01 13:08:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" napisał w wiadomości

    [różne tam rzeczy - ciach]

    > Zobaczcie co się dzieje gdy przechodzi trąba powietrzna nad jakąś
    > miejscowością. Nikt nie jest
    > ubezpieczony i wszyscy musimy się złożyć na odbudowę domów. Gdyby
    > ubezpieczenia były obowiązkowe, to
    > a) byłyby dużo tańsze
    > b) budżet państwa nie musiałby dopłacać (na co przecież musi
    > zaciągać dług).

    Yyy, to jak ktoś się ubezpiecza OC, a jego poszkodowana w wypadku
    ofiara będzie korzystała z państwowego szpitala, to on się zgłosi po
    zwrot kosztów z OC, ten szpital?
    Chyba się zagalopowałeś z tymi efektownymi parabolami.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 67. Data: 2009-09-01 13:13:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tmk" napisał w wiadomości

    > To moja sprawa co będę robił.

    > A jak często ci się to zdarza?
    > A jak trzeba będzie mu płacić rente, to oczywiście będę musiał
    > płacić.

    A zastanów się, na jaką rentę by Ci starczyło?
    Na taką, że byłbyś w stanie za nią przeżyć miesiąc i zapewnić sobie
    całodobową opiekę?
    Czy może taką bez wyżywienia i opieki raczej.

    Bo pieprzysz jak potłuczony.
    I nie umiesz cytować.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 68. Data: 2009-09-01 13:14:58
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 1 Wrz, 14:57, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > mnie jeszcze zadne TU nie wydymało.

    przypomnij mi jak bedziesz bral emeryture z zusu ( ideologia ta
    sama ;-)

    a do zqpłaty OC nikt Cie nie zmusza.
    > nie kupuj pojazdu, nie będziesz płacił OC.

    nie chcesz palcic podatkow-nie pracuj ;-) to jest jakis sposob na
    wolnosc w sumie... ;-)

    > za sarny i dziki odpowiada zarządca lasów. za złe drogi, zarządca drogi,
    > za psa, jego właściciel, za rowerzyste, rowerzysta. najgorzej z tego
    > wychodzi spotkanie z rowerzystą.

    czyly trzeba jeszcze jakis "lancuch" wymyslec na pieszych i
    rowerzystow i bedziemy mieli na prawde pieknie ulozony swiat... a
    gdzie szare mundurki?

    > marzyciel

    tu sie calkowicie zgadzam. Marza mi sie dlugie trasy w dowolnym
    kierunku na tanim paliwie, z tanimi noclegami, bez suszarek w krzakach
    "dbajacych" o moje bezpieczenstwo, bez ubezpieczenia "dbajacego" o moj
    czy czyjs majatek...wszelcy urzednicy "dbaja" o moje dobra wiec chowam
    je bardzo gleboko.

    pozdrawiam filozoficznie
    krzychut

  • 69. Data: 2009-09-01 13:18:24
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Gumis" napisał w wiadomości

    > Spierd... bo sa nawaleni a tego OC ani inne ubezpieczenie nie
    > kwalifikuje....

    To sytuacja identyczna jakby tego OC nie mieli, prawda?
    Czemu więc nie zatrzymują się i nie płacą?

    Bo uciekają od odpowiedzialności każdego rodzaju, nawet finansowej.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 70. Data: 2009-09-01 13:22:54
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jasio napisał(a):
> [...]
    > kosztów z OC, ten szpital?
    > Chyba się zagalopowałeś z tymi efektownymi parabolami.

    Sie nie zagalopowal - ze 2 lata temu (a w kazdym razie chyba jeszcze za
    poprzedniej wadzy) byl taki pomysl, by ubezpieczyciele placili szpitalom
    za opieke nad ofiarami wypadkow. Stad tez bylo glosno o drastycznej
    podwyzce skladek na OC.
    Jak to sie skonczylo? Nie wiem, nie pamietam...