  • 101. Data: 2009-09-02 09:31:02
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h7lb4n$kum$1@inews.gazeta.pl...

    > Co jest kolejną patologią, bo w normalniejszej części świata obowiązuje
    > zasada: No win = No fee.
    > Więc dostajesz całą kwotę, a dodatkowe koszty ponosi sprawca czy też jego
    > ubezpieczyciel.

    to nie patologia tylko rachunek zyskow i strat dla podmiotu z dluznikami

  • 102. Data: 2009-09-02 09:45:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to nie patologia tylko rachunek zyskow i strat dla podmiotu z
    > dluznikami

    Powtórz, proszę, bo nie załapałem:
    Uważasz, że normalne jest, że poszkodowany nie dostaje 100% należnego
    odszkodowania, tylko dlatego, że leży w szpitalu i upoważnił firmę
    zajmującą się wypłatą odszkodowań?
    To jak ktoś np. straci wzrok - to co? Będzie musiał się szybciutko
    braila nauczyć, albo liczyć z wielkimi kosztami, tak?

    Ja uważam, że korzystając z usług takiej firmy powinienem dostać
    dokładnie tyle ile mi się należy z OC sprawcy, a ich koszty i zyski są
    ich i ubezpieczyciela sprawą. Tak długo jak nie obniżają wielkości
    mojego odszkodowania.

    Kończę już, bo się pręgierz tutaj robi.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 103. Data: 2009-09-02 09:47:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Powtórz, proszę, bo nie załapałem:

    to widze

> [...]
    > tyle ile mi się należy z OC sprawcy, a ich koszty i zyski są ich i
    > ubezpieczyciela sprawą. Tak długo jak nie obniżają wielkości mojego

    korzystajac z uslug takiej firmy dostajesz dokladnie tyle, na ile podpisales
    umowe, jesli mowimy o takich firmach, to placisz im za to, ze to oni laza i
    wszystko zalatwiaja, a nie ty, to ze maja zdziercze stawki, to inna para
    kaloszy, ale to tylko dowod na to, ze w polsce myslenie i czytanie ze
    zrozumieniem umow ktore sie podpisuje nie jest w modzie

    ja pisalem o firmach odzyskujacyh dlugi, czyli tym ostatnim etapie

  • 104. Data: 2009-09-02 10:04:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Po drugie, przeciętny Zdzisiek co rozwalił coś po pijaku to niespecjalnie
    > ma jakieś organy za które można dostać kasę, chińska "gospodarka
    > więzienna"
    > korzysta z dopływu świeżych i młodych dysydentów politycznych.

    a czy ja napisalem ze to sie sprawdza zawsze i wszedzie?

  • 105. Data: 2009-09-02 10:05:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 02 Sep 2009 08:41:47 +0200, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    [...]
    > co prawda trudno to nazwac niewolnictwem, ale chinczycy dopatrzyli sie
    > pewnej ekonomi w gospodarce wieziennej i mysle, ze calkiem niezle na tym
    > wychodza

    Po pierwsze, zabicie Zenka i sprzedanie na organy tylko dlatego, że
    jest niezbyt rozgarnięty, miał pecha i skasował komuś nowiutką FJRę
    jest trochę mało moralne.

    Po drugie, przeciętny Zdzisiek co rozwalił coś po pijaku to niespecjalnie
    ma jakieś organy za które można dostać kasę, chińska "gospodarka więzienna"
    korzysta z dopływu świeżych i młodych dysydentów politycznych.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 106. Data: 2009-09-02 10:32:21
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 02 Sep 2009 12:04:03 +0200, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    [...]
    > a czy ja napisalem ze to sie sprawdza zawsze i wszedzie?

    Nieno, tak tylko czynię uwagi natury ogólnej. Poza tym, tak samo jak
    niewolnictwo,
    pozyskiwanie organów z dysydentów politycznych nie jest na dłuższą metę
    utrzymywalnym modelem biznesowym, jak zaczną klonować organy to taki z
    dysydenta
    będzie niewiele wart. Innymi słowy, i tutaj technologia wyprze ludzi. Na
    szczęście.

    (Chociaż to niewielkie pocieszenie dla dysydentów dzisiaj i w ciągu
    najbliższych
    paru dekad)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 107. Data: 2009-09-02 10:38:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > (Chociaż to niewielkie pocieszenie dla dysydentów dzisiaj i w ciągu
    > najbliższych
    > paru dekad)

    tyz prowda

  • 108. Data: 2009-09-02 11:25:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości

    > to widze

    Aha, temu panu już podziękujemy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 109. Data: 2009-09-02 11:28:19
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > patrzy ze zlej strony, bo stawia sie tylko po stronie sprawcy, niech sie
    > postawi po stronie poszkodowanego, gdzie winowajca jest totalnie
    > niewyplacalny i niech wtedy poglowkuje czy taki system dowolnosci
    > placenia ubezpieczen mu sie podoba

    Patrzę z dobrej. Na jakich przesłankach opierasz swoje stwierdzenie, że
    patrzę tylko ze strony sprawcy?
    Nie było, nie ma i nie będzie nigdy sielanki w której wszyscy mieliby
    wykupione OC. Teraz też mogą występować podobne problemy.

    > ubezpieczenia spoleczne to inna bajka, tam krzywde mozesz zrobic tylko
    > sobie i pretensje miec tylko do siebie

    Tam, to znaczy gdzie?? Nie za bardzo rozumiem. Przymus ubezpieczeń
    społecznych jest tak samo idiotyczny i patologiczny jak przymus
    ubezpieczeń OC. I w jednym i w drugim miejscu zmusza się ludzi bez
    pytania ich o zgodę do finansowania czyichś emerytur, szkód i UFG. Bo
    państwo wie lepiej jak wykorzystać moje pieniądze.

    > rozumiem ze lubisz miec problemy?

    Poczekaj to patrzę z jednej czy z dwóch stron?
    A to już moja słodka tajemnica i nikomu nic do tego. Jestem dużym
    chłopcem i potrafię być odpowiedzialny.

    > ale ten fundusz jest, bo kasa na niego idzie ze skladek, jak nie bedzie
    > skladek, nie bedzie funduszu, proste i nieskomplikowane, wiec albo i tak
    > bedziesz sie musial ubezpieczac na wypadek spotkania na drodze
    > nieubezpieczonego debila, albo bedziesz w takim wypadku w czarnej dupie

    No właśnie. Idzie ze składek. Moich np. A ja wcale nie mam na to ochoty.
    Mam ochotę zapłacić skladkę bez narzutów.

    > bo wiem jak chociazby wygladaja sprawy z zasadzeniem i sciaganiem
    > alimentow, w tej kwestii lepiej by nie bylo

    No oczywiście. Bo dopóki nasze państwo trzyma coś takiego jak
    świadczenia lub fundusz alimentacyjny, to nikomu nie opłaca się ścigać
    dłużników. Lepiej do pierdla ich wsadzić.

    > juz sa takie firmy, jedne dzialaja na granicy legalnosci, inne poza jej
    > granicami, chyba nie musze ci tlumaczyc, ze i tak podmioty dla ktorych
    > sciagaja dlugi nie dostaja calych kwot
    > a jak ktos bedzie niewyplacalny, to chocby skaly sraly i ucinali mu jaja
    > i tak kasy nie odda

    Skoro prawnie można zmusić ludzi do płacenia za czyjeś szkody, to można
    też prawnie uregulować działanie takich tworów.

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 110. Data: 2009-09-02 11:31:37
    Od: john graciee <p...@g...com>

    On 1 Wrz, 13:28, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Od zawsze wiadomo ze jesli chodzi o OC na motur to tylko PZU.
    >
    > --
    > Kamil Nowak 'Amil'
    > _motory_ pijadzio i susuki
    > Krakuf

    Dlaczego? W directach jak link4 jest taniej...