  • 51. Data: 2009-03-12 10:33:28
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    lesor pisze:
    > Cofne na 20 i jestem pewien, ze sprzedam w trymiga.
    > Tylko kim bede wg definicji Watsona? Cfaniakiem czy frajerem?

    To zależy, czy po cofnięciu sprzedasz, czy nie ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 52. Data: 2009-03-12 10:33:30
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    johnny wrote:

    > Ja powiem, że zwykle racja nie jest po jednej stronie. Kupujący, chce
    > kupić jaknajtaniej, więc siłą rzeczy wyolbrzymia wady motocykla. W
    > końcu do czegoś uzywanego zawsze idzie się przyczepić. Trzeba znać
    > umiar.
    > [...]
    > Nie żebym bronił sprzedajacych, bo pewnie
    > jest wśród ich wielu najzwyczajniejszych oszustów, ale jak czytam że
    > takie tam, że moto brało udział w wojnie w Afganistanie, to jakbym
    > słyszał tych napalonych, nieśmierdzących groszem, młodziaków,
    > gotowych zjechać pół Polski, byle tylko wyrwać pare groszy.;-)

    Jak kiedys pozyczysz busa czy przyczepe, zmarnujesz dwa dni, zeby zrobic
    kilkaset kilometrow, a koze, ktora przed Twoja wizyta i w rozmowie
    telefonicznej i przez nastepny kwartal ma ma w opisie "Posiada rysy na
    tłumiku oraz wgiętą chłodnicę. Z relacji poprzedniego właściciela do
    uszkodzeń doszło na prakingu w trakcie parkowania" bedziesz ogladal cale 11
    sekund do momentu, kiedy ujrzysz, ze brala udzial w karambolu i jest roz...
    z kazdej strony a czesciowo naprawiona szpachla to spuscisz z tonu deczko.
    :-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 53. Data: 2009-03-12 10:37:51
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Norbi wrote:

    > Twoj jest ten z lampa od Horneta ? :)
    >
    > Probuje namowic kumpla na CB 1300
    > bo chce kupic moto na nastepne 10-15 lat
    > a on sie glupio uparl na GSX 1400 i to koniecznie
    > w kolorze czarnym :)

    Ukryty spam :)
    Suzuki na 15 lat? ;-) To chyba jak tu ktos pisal po 500km rocznie i
    obowiazkowy przeglad serwisowy przed sezonem.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 54. Data: 2009-03-12 11:17:01
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > A moze pisac takiemu kutasowi "chce kupic, jak jest igla to TY PRZYJEDŹ Z
    > NIM DO MNIE" ?

    Ja tak zrobilem. Gosc przyjechal - ja kupilem :)
    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2009-03-12 11:35:12
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak zrobilem. Gosc przyjechal - ja kupilem :)

    Czyli jest to jakas metoda :-)

    OGONek~

  • 56. Data: 2009-03-12 11:45:31
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:gp99ud$dgd$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    /..../
    > Inna kwestia to np. maszyna ktora ma 2-3 lata i maly przebieg (ciagle
    > jeden wlasciciel, ktory malo jezdzi), a inna to maszyna, ktora ma juz pare
    > lat i raczej na pewno miala wiecej niz jednego wlasciciela (oczywiscie nie
    > mowie, ze 10'cio letnie moto nie moglo miec tylko jednego wlasciciela,
    > ale... :P).
    o tototo wlasnie chodzi
    huck

  • 57. Data: 2009-03-12 12:08:23
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    OGONek~ pisze:

    > Czyli jest to jakas metoda :-)

    Taaa. Jedziesz sprzetem 500 km a gosc robi fochy bo to i tamto i w ogole
    to wezmie jak zejdziesz 20% z ceny. Tracisz caly dzien, kase na paliwo i
    nerwy bo masz ochote gosciowi jebnac z bani.
    Albo wpadasz do kolesia na podworko a on z trzeba kolegami w dresach
    sciagaja cie z moto, spuszczaja wpierdol i zabieraja papiery.

    To tak z drugiej strony barykady...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 58. Data: 2009-03-12 12:08:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 09:08:12 +0100, Norbi napisał(a):

    > Ua - masakra
    > motocykle tyle nie wytrzymuja
    > Jezdzi toto jeszcze ? :D

    jak najbardziej :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 59. Data: 2009-03-12 12:40:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Kuczu wrote:

    > Lagi zostaly pofaldowane przy wypadku a nie przy prostowaniu.

    no przecież jasne jest, ze nikt nie prostował ich jesli były proste.. tylko
    najpierw byly pogięte i później ktoś prostował.
    czepiasz sie skrótu myslowego.

    Wymieniłem lagi i tyle.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 60. Data: 2009-03-12 13:06:47
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Don Pedro wrote:
    > Inna sprawa, że chciałbym, żeby motocyklowe silniki wytrzymywały ponad
    > 1.000.000 km, ehhh...

    Ale po co mają tyle wytrzymywać?

    --
    Pozdr