  • 1. Data: 2009-12-25 15:15:23
    Temat: [NTG] Netia nieuczciwie zagrywa
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Przede wszystkim

    WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!! - także przed kompem ;-)

    Sorry że raczej OT i NTG, ale chciałbym niniejszym ostrzec wszystkich
    przed Netią - mam od nich Internet od tygodnia, ale nie dosłali mi
    modemu !!!! Oczywiście obiecywali wiele (miał być 3 tygodnie temu), a
    zrobili - g.... W zasadzie nie powinno to dziwić, jak że to w moim
    odczuciu "firma-kogucik" czy raczej "firma-papierowa" składająca się z
    niedouczonych dziewczyn w call center i ... niedostępnych i anonimowych
    szefów o jak widać wątpliwej skuteczności działania.

    W końcu kupiłem sam router bezprzewodowy, jakiegoś Linksysa. Chyba
    zażądam zwrotu kasy ...

    A zatem ostrzegam - zamiast korzystać z wątpliwych ofert Netii na modemy
    - lepiej liczyć na siebie i kupić modem samemu.

    BTW żeby być w miarę obiektywnym, łącze jest OK, działa lepiej niż u
    "konkurencji".

    Nie objadajcie się za bardzo :-D !!!
    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-12-25 17:45:20
    Temat: Re: [NTG] Netia nieuczciwie zagrywa
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Grzegorz pisze:
    > Przede wszystkim

    Powaliło cię gościu? Nie dość, że śmiecisz na wszystkich grupach, to
    jeszcze nie raz! Już żaliłeś się wczoraj. Rozumiem, że bez internetu jak
    bez wątroby, ale nawet raz tutaj to za dużo.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli

  • 3. Data: 2009-12-25 23:29:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    [Cross-post warning]

    W Solar napisal:
    > Powaliło cię gościu? Nie dość, że śmiecisz na wszystkich grupach, to
    > jeszcze nie raz! Już żaliłeś się wczoraj. Rozumiem, że bez internetu jak
    > bez wątroby, ale nawet raz tutaj to za dużo.

    No co ty! ;)

    Swiezy narybek marketingu TPSA tak sie stara zasluzyc dla firmy,
    a ty juz na starcie go gasisz? A fe! Frontem do mlodziezy! :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-12-26 03:14:33
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Grzegorz napisal w wiadomosci
    > chciałbym niniejszym ostrzec wszystkich
    > przed Netią - mam od nich Internet od tygodnia, ale nie dosłali mi
    > modemu !!!! Oczywiście obiecywali wiele (miał być 3 tygodnie temu), a
    > zrobili - g....

    Hehe, widac zabraklo sprzetu w magazynach.
    www.telepolis.pl/news.php?id=16814
    A ugoda pomiedzy TP a Netia daje nadzieje na obnizenie kosztow lacz ADSL na
    linii Telekomunikacji:
    www.media2.pl/telekomunikacja/60069-ugoda-netii-i-tp
    -obnizy-ceny-za-internet.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2009-12-28 06:20:09
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Jacek_P !:

    > No co ty! ;)
    >
    > Swiezy narybek marketingu TPSA tak sie stara zasluzyc dla firmy,
    > a ty juz na starcie go gasisz? A fe! Frontem do mlodziezy! :D

    Ech co Wy tam wymyślacie ....

    Za 2-3 dni skasuję moje posty (znaczy śmieci posprzątam ;-) ! ), a
    chodziło tylko o to :

    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=netia+
    nieuczciwie&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

    To głupi mechanizm Google, ale na szczęście daje się wykorzystać.

    Niech i inni wiedzą, że Netia ma takie problemy. Z TPSA właśnie
    zrezygnowałem, IMHO są znacznie bardziej nieprzyjaźni dla klienta. Ale
    myślę, że należy o swoich problemach uprzedzać innych. Rzetelnie, bez
    przesady, ale po prostu informować.

    No to wszystkiego najlepszego po Świętach ;-) !
    --
    Grzegorz