  • 1. Data: 2009-01-20 19:30:13
    Temat: [NTG?] Leoncin k. Nowego Dworu Maz. - jaki internet?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Witam
    Z góry przepraszam, jeśli temat leży nieco poza głównym obszarem
    zainteresowań Użytkowników tej grupy. W razie czego proszę po prostu nie
    odpowiadać i dać wątkowi samemu zemrzeć.

    Ad rem - jaki internet najlepiej sprawdza się w tamtej okolicy (typ,
    dostawca)? Pytanie tylko do użytkowników stamtąd.

    Mile widziane namiary.

    Pzdr
    cisiek

  • 2. Data: 2009-01-20 20:17:40
    Temat: Re: [NTG?] Leoncin k. Nowego Dworu Maz. - jaki internet?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Z góry przepraszam, jeśli temat leży nieco poza głównym obszarem

    stary, co druga grupa u mnie wczytniku i Twoj post.

    google wylaczyli ??

    Icek

  • 3. Data: 2009-01-20 20:45:49
    Od: K <...@...c>

    cisiek pisze:
> [...]
    >
    > Ad rem - jaki internet najlepiej sprawdza się w tamtej okolicy (typ,
    > dostawca)? Pytanie tylko do użytkowników stamtąd.

    zdecydowanie cdp ;]

  • 4. Data: 2009-01-21 05:59:34
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Wręcz przeciwnie - taki niszowy temat.
    Jest jedno forum leoncińskie - na nim posty z 2006 roku.
    Liczę, że coś się zmieniło od tamtego czasu w poruszonym temacie.
    Pzdr
    cisiek

  • 5. Data: 2009-01-21 06:06:31
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Rozumiem, że chodzi o szeroko komentowaną tu firmę Crowley?!
    Poza problemami z jakością, czy obsługują gosp.domowe?
    cisiek

  • 6. Data: 2009-01-21 08:12:18
    Od: jasio <s...@k...pl>

    Osoba, ktora znam i tam mieszka ma od 2 lat jak nie wiecej neostrade.