  • 11. Data: 2013-09-09 00:06:52
    Temat: Re: [NTG] Gipsomat
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-08 23:31, Użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Wszystko dobrze poza jednym: NFZ został utworzony w 2003 roku, za rządów
    > SLD-UP :)

    Prawdziwego patrioty idioty nie powstrzyma to przed skrytykowaniem PISu.
    Jakby nie PIS to w średniowieczu nie było by rozbicia dzielnicowego.
    Nie powiesiła by się też ta Wanda Co Nie Chciała Niemca i co wszyscy
    myślą że się utopiła.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-09-09 01:03:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieprzyzwoite wyrażenie) rynku usług medycznych.
    >
    > A tak mamy jeden ZUS i jeden Fundusz Zdrowia.

    Ooo, to Miller też był z PiS?

    Ciekawe, ile wam, osły peowskie, płacą za tak łatwe do zweryfikowania
    kłamstwa.

    --
    Yogi(n)

  • 13. Data: 2013-09-09 03:16:17
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Obaj macie racje.
    >
    > Z Polski wyjeżdża więcej osób niż w stanie wojennym.
    >
    > http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/-z-po
    lski-wyjezdza-wiecej-osob-niz-w-stanie-wojennym,8463
    406840

    z zielonej wyspy na ktorej wlasnie skonczyl sie kryzys ? NIEMOZLIWE :) :D

  • 14. Data: 2013-09-09 07:03:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 03:16, misiek pisze:

    lski-wyjezdza-wiecej-osob-niz-w-stanie-wojennym,8463
    406840

    > z zielonej wyspy

    Zostają tylko daltoniści ;)

    > na ktorej wlasnie skonczyl sie kryzys ? NIEMOZLIWE :) :D

    A był ten kryzys? LOL

    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2013-09-09 07:09:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 21:45:13 +0200, ZIWK napisał(a):
> [...]
    > nieprzyzwoite wyrażenie) rynku usług medycznych.
    > A tak mamy jeden ZUS i jeden Fundusz Zdrowia.

    Mowisz ze jeden fundusz to wiecej stolkow niz 16 Chorych Kas ?
    I ze dzieki konkurencji to te chore kasy oslugiwaly by pacjentow ze ho
    ho, taki gips to kazdy by dostal "za darmo" ?

    Ale ja nie o tym - PO rzadzi juz tyle, ze skoro ten NFZ taki zly, to
    go mogla zlikwidowac i przywrocic Chore Kasy.
    A tymczasem "prosze sie zglaszac z wlasnym gipsem" :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-09-09 07:11:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 21:24:50 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Zapomnieli napisać że zwykły gips bez problemu usuniemy za pomocą nożyc,
    > ten z gipsomatu trzeba rozcinać mechaniczną piłką fundując dziecku darmowy
    > przypływ adrenaliny.

    Hm, wydaje mi sie ze nozyce i z tym sobie poradza.
    Tylko ostrzyc trzeba je bedzie czesciej.

    J.

  • 17. Data: 2013-09-09 08:31:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 23:57:07 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > na lewe zaproszenie do jugoli robiło się
    > pasek

    Co sie robilo?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2013-09-09 09:32:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    406840

    > z zielonej wyspy na ktorej wlasnie skonczyl sie kryzys ? NIEMOZLIWE :) :D

    wyjechali by ratowac inne panstwa z kryzysu
    ;)

  • 19. Data: 2013-09-09 09:40:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 23:57:07 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Biedne dziecko nie wie że np. na lewe zaproszenie do jugoli robiło się
    > pasek, a zdobyć je było prostsze niż kilo schabu. Nie w stanie wojennym,
    > ale rok,dwa po.

    czyli nie w Moskwie a w Leningradzie, nie samochody a rowery i nie rozdają
    a kradną

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2013-09-09 09:41:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 07:09:56 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Mowisz ze jeden fundusz to wiecej stolkow niz 16 Chorych Kas ? I ze
    > dzieki konkurencji to te chore kasy oslugiwaly by pacjentow ze ho ho,
    > taki gips to kazdy by dostal "za darmo" ?

    no zobacz. A w takich Niemczech fukcjonuje kilka tysięcy kas chorych i
    jakoś działa