  • 1. Data: 2013-09-08 10:08:07
    Temat: Cud?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Kilka lat temu żaliłem się tutaj, że nasi dzielni włodarze miejscy
    (chodzi o Oświęcim) wybrali najtańszą ofertę na remont mostu i
    budowlańcy pracowali od 7-15 bez weekendów, dzięki czemu remont ciągnął
    sie bez końca. Kosztów stania w korkach tysięcy kierowców, nerwów i
    zmarnowanego paliwa - objazd dla ciężarowych 40 km nie liczył nikt, a
    może i liczył, ale miał to w d***e.
    Teraz trwa remont głównej, ruchliwej ulicy i co? Pracują w nocy! Rano
    ruch odbywa się normalnie, a w nocy jest wahadło, ale to nikomu nie
    przeszkadza. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale cieszę się, że
    przynajmniej tu ktoś zadziałał po ludzku.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-09-08 17:55:48
    Temat: Re: Cud?
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-08 10:08, Jacek pisze:
> [...]
    > przeszkadza. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale cieszę się, że
    > przynajmniej tu ktoś zadziałał po ludzku.

    Wydawałoby się, że w cywilizowanym świecie powinno to być normalne.
    A jakże cieszy w naszych realiach :D