  • 11. Data: 2010-03-26 23:11:53
    Temat: Re: [NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 19:34:06 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > ... Jak już żaliłem się dużo wcześniej - imho dupą do klienta,
    > żadnego zacięcia dobrych sprzedawców jak choćby info o

    Gilu, toz przeciez tam Kłamca (aka rzecznik prasowy) jest J.E. WuC, czyli
    J.M. Kamiński... Czego oczekujesz? ;)

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 12. Data: 2010-03-27 17:15:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Mar 2010 22:54:02 +0100, w <hoe19e$7e7$1@node1.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Kur*a co za czasy, człek kupuje nawigację, żeby samemu wymyślać
    > trasę i wprowadzać ją do nawigacji ;/

    Pomijając błędy, którymi sypie Ci AM, to rozwiązywanie problemu komiwojażera
    (skuteczne) przez program nawigacyjny jest oczekiwaniem "nieco" na wyrost.

  • 13. Data: 2010-03-27 17:31:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 17:15:17 +0100, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >(skuteczne) przez program nawigacyjny jest oczekiwaniem "nieco" na wyrost.

    Dlaczego ? Nie przy kilku punktach.

    J.

  • 14. Data: 2010-03-27 17:38:26
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 23 Mar 2010 23:04:05 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:
    Moment, ty myślałeś, że problem, który jest jednym z najtrudniejszych
    do rozwiązania, będzie dobrze zaimplementowany w takiej zabawce? A
    nawet jakby był, to Automapa została by natychmiast wykupiona przez
    jakiegoś globanego spedytora i głęboko schowana przed innymi ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 15. Data: 2010-03-27 18:24:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Mar 2010 17:31:19 +0100, w
    <3...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dlaczego ? Nie przy kilku punktach.

    Przy kilku i tak jest wystarczającym obciążeniem dla AM :)

  • 16. Data: 2010-03-28 00:26:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-27 17:38, Grzegorz Krukowski pisze:

> [...]
    > nawet jakby był, to Automapa została by natychmiast wykupiona przez
    > jakiegoś globanego spedytora i głęboko schowana przed innymi ;)

    Nie. Liczyłem, że to ścierwo AM zwane błędnie policzy, a nie
    wysra mi komunikatem, że ma mnie w dupie i liczyć nie zamierza ;)
    6008

  • 17. Data: 2010-03-28 03:20:28
    Od: "Tomek" <...@s...com.pl>

    > Nie. Liczyłem, że to ścierwo AM zwane błędnie policzy, a nie wysra mi
    > komunikatem, że ma mnie w dupie i liczyć nie zamierza ;)

    Jeżeli musisz rozwiązywać problem komiwojażera bardzo często, to zainteresuj
    się programem e-mapa transport. Napisz do nich, to dostaniesz demo, które
    sobie przetestujesz. Ja to przerabiałem w zeszłym roku - miałem do
    odwiedzenia 2x50 miejsc w obrębie jednego województwa. E-mapa transport
    załatwiłaby problem, ale okazała się za droga do jednorazowej akcji, a demo
    miało zbyt okrojony rejon działania. Na szczęście częściowo pokrywał się z
    moim i w tym rejonie zadziałało to bardzo dobrze.Resztę rozwiązałem tak, że
    w papierową mapę wbijałem sobie szpilki i sam wyznaczałem optymalną trasę.
    Sprawdziło się. Gdybym jednak miał takie akcje często to bym w e-mapę
    zainwestował.

    Tomek