  • 1. Data: 2010-03-23 23:04:05
    Temat: [NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Punkty trasy:

    1. Biecz (Małopolskie)
    2. Gdynia (Pomorskie)
    3. Przemyśl (Podkarpackie)
    4. Warszawa (Mazowieckie)
    5. Wrocław (Dolnośląskie)

    Warunki konieczne:
    Punkt START: Wrocław
    Punkt KONIEC: Biecz

    Procedura postępowania:

    1. Wprowadzam punkty w następującej kolejności (alfabetycznej).

    a) MENU=> PROWADŹ DO => ADRESY => MIASTO => BIECZ => KONIEC

    b) MENU=> PROWADŹ DO => ADRESY => MIASTO => GDYNIA => PRZEZ =>
    PRZEZ OKOLICĘ

    c) MENU=> PROWADŹ DO => ADRESY => MIASTO => PRZEMYŚL => PRZEZ =>
    PRZEZ OKOLICĘ

    d) MENU=> PROWADŹ DO => ADRESY => MIASTO => WARSZAWA => PRZEZ =>
    PRZEZ OKOLICĘ

    e) MENU=> PROWADŹ DO => ADRESY => MIASTO => WROCŁAW => START

    i teraz niezależnie od rodzaju trasy (skoncentrujmy się nad
    "OPTYMALNĄ" bo nazwa sugeruje, że powinniśmy wybrać ją ... A
    więc klepiemy:

    TYP TRASY: Optymalna
    DROGI PŁATNE: O.K.
    PROMY: Omijaj
    AUTOSTRADY: O.K.

    Klikamy "ptaszka" ... Pojawia się komunikat "Wystąpiła
    wewnętrzna niezgodność danych" ... co do wafla ???

    Kombinowałem też w inny sposób ... wprowadzałem w pierwszej
    kolejności punkt START, który mnie interesował ... potem
    dowolnie punkty PRZEZ ... i punkt KONIEC który mnie interesuje
    ... Robiłem "USTAW PO NAJBLIŻSZYCH" i na pierwszy rzut oka,
    "ustawienie po najbliższych" powoduje że nadrabiamy (sic!!!)
    prawie 1 000 km .... jedyne rozsądne ustawienie "komiwojażera"
    to ustawienie trasy ręcznie ustalając kolejność ... tj : Wrocław
    => Gdynia => Warszawa => Przemyśl => Biecz ...

    A ja ufałem opcji "ustaw po najbliższych" ...

    Dla jasności: AM legal, najnowsza zaktualizowana wersja.

    WTF ?!?!?!?!

    6008

  • 2. Data: 2010-03-24 10:30:02
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    > Dla jasności: AM legal, najnowsza zaktualizowana wersja.

    Może lekko OT ale ja się nie znam bo jeżdże z tym wynalazkiem góra 3 razy do
    roku i to jeszcze z 5.05 ale ostatnio rozmawiałem na ten temat z kolegą
    jeżdżącym bardzo dużo i właśnie on bardzo się żalił, że wersja powyżej
    5.xxxx to jakaś tatalna masakra z wyznaczaniem, liczeniem i prędkością pracy
    jest.

    Tomasz

  • 3. Data: 2010-03-24 11:12:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:hobdgg$nn2$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > Klikamy "ptaszka" ... Pojawia się komunikat "Wystąpiła
    > wewnętrzna niezgodność danych" ... co do wafla ???

    A wylacz tego komiwojazera i sprawdz czy problem w nim czy w
    szukaniu trasy ?

    Bo tak zgadujac miejsca potencjalnych problemow:
    a) komiwojazer nie dziala,
    b) za dluga trasa, za duzo wariantow, brakuje pamieci,
    c) z wroclawia do Biecza przez okolice Gdyni ... to najlepiej
    zawrocic z tej gdyni jak najdalej. Wprowadz konkretne adresy.

    J.

  • 4. Data: 2010-03-24 12:03:47
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Rafał "SP" Gil wrote:
    > Dla jasności: AM legal, najnowsza zaktualizowana wersja.
    >

    > WTF ?!?!?!?!

    Support też nie wie?

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-03-24 15:53:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 12:03:47 +0100, Bydlę <b...@b...com> wrote:

    >Support też nie wie?

    Support mu odpisze:
    </cytat>
    Witamy,
    uwagi zostaly przekazane do odpowiedniego dzialu. Dziekujemy.

    Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
    AutoMapa (pd)
    </cytat>

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-03-24 15:54:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 11:12:52 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >b) za dluga trasa, za duzo wariantow, brakuje pamieci,

    Na to bym stawiał. To taki "gratis" powyżej wersji 5.53 bodajże.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-03-24 19:19:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Klikamy "ptaszka" ... Pojawia się komunikat "Wystąpiła wewnętrzna
    > niezgodność danych" ... co do wafla ???

    Np.:
    http://pdaclub.pl/forum/automapa/jest-juz-wersja-ofi
    cjalna-6-2/msg1261426/#msg1261426
    http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawiesza-sie/msg125
    6907/#msg1256907
    http://pdaclub.pl/forum/automapa/am6-i-brak-pamieci%
    28%29/msg1256002/#msg1256002

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2010-03-24 19:47:11
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    jerzu wrote:

> [...]
    > uwagi zostaly przekazane do odpowiedniego dzialu. Dziekujemy.
    >
    > Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen

    Buuu...
    Mi odpowiedzieli dość konkretnie po dwóch dniach.
    Myślałem, że taki przypadek potrafią odtworzyć...
    (a może nie potrafią?)

    W święta (wcześniej muszę polegać na wbudowanej) sprawdzę tę trasę.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-03-24 22:54:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-24 19:19, Maciej Loret pisze:

    > Np.:
> [...]

    Dzięki ... czyli dupa ... znów zacznę kur*ami na support rzucać
    ... Ciekawostka, miałem nie najnowszą a poprzednią wersję ...
    zaktualizowałem i niestety - policzenie tej trasy po zrobieniu
    "USTAW PO NAJBLIŻSZYCH" jest misją nie do wykonania dla super
    programu AM 6.2.0 (896) Polska 1001

    Kur*a co za czasy, człek kupuje nawigację, żeby samemu wymyślać
    trasę i wprowadzać ją do nawigacji ;/

    6008

  • 10. Data: 2010-03-25 19:34:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-24 15:53, jerzu pisze:

> [...]
    > uwagi zostaly przekazane do odpowiedniego dzialu. Dziekujemy.
    > Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen

    Praktycznie zrobiłem CTRL C CTRL V opisu problemu z tego wątku i
    support odpisał tak :

    > Witam,
    >
    > Dziekujemy za przeslane zgloszenie. Przeprowadzimy weryfikacje podanych informacji.
    > W kolejnej wersji blad powinien zostac poprawiony.
    >
    > Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
    > AutoMapa (dk)

    No więc lekko zirytowany odpisałem:
    > Bardzo miło mi, że Państwo odpowiedzieliście - mam pytanie - kiedy będzie ta
    najbliższa aktualizacja, bo bez tej funkcjonalności program jest dla mnie absolutnie
    bezużyteczny, jako, że używam go do pracy (produkt zakupiony na firmę), która polega
    właśnie na takich trasach - kilka punktów w POLSCE, optymalizacja trasy za pomocą
    nawigacji. W aktualnej wersji, muszę sam optymalizować przebieg trasy i po prostu
    wprowadzać do programu jak ma mnie nawigować, co się mija z celem.

    No i cięta riposta supportu:

    > Witam,
    >
    > termin wydania kolejnej aktualizacji nie jest znany, realny termin moze oscylowac w
    granicach miesiaca albo dwoch. Opisany blad nie wystepuje w przypadku kazdej trasy z
    punktami przez, wyglada na to ze jest to jeden z odosobnionych przypadkow. Jesli
    napotka sie Pan na wiecej tego rodzaju bledow to prosimy o sygnal.

    > Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
    > AutoMapa (dk)

    Ehhh ... a to nie jest jedyna trasa, którą mi tak wywala ...
    rozumiem, że mam co wyjazd raportować im, że cudny program
    uniemożliwił mi to i czekać jak jeleń na poprawkę za 2 miechy
    ... Jak już żaliłem się dużo wcześniej - imho dupą do klienta,
    żadnego zacięcia dobrych sprzedawców jak choćby info o
    przedłużeniu licencji o czas błędnego działania programu ... tfu
    - nie błędnego - w ogóle nie liczy trasy ;/

    6008