    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [NTG: And.] Bateryjna ściema
    Date: Thu, 19 Sep 2013 16:31:11 +0200

    W dniu 2013-09-15 09:05, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    > Nie no ... to jest funkcjonalność standardowej aplikacji androida.
    > Media donoszą że są jakieś telefony, gdzie to zdaje się jest
    > wyświetlane w widgecie czy jakoś tak dla konkretnego telefonu, czyli
    > tak jak chcesz, ale aplikacji które możnaby sobie pobrać za bardzo nie
    > widać. Widziałem zdaje się coś poza tym googlowym sklepem. Nie wiem
    > czy nie na forum developerskim.

    Nie, to jednak nie nakładka operatora, sprawdziłem na kupionym w
    normalnym sklepie Samsungu Monte, ma widżet "informacje o sieci"
    zainstalowany fabrycznie. Aktywacja tego widzetu - "aktywuj usługi
    sieciowe" w opcjach ustawiań SMSów.

    Można zainstalować taki widżet w telefonie z Andkiem. Jednak pokazuje on
    się nie na ekranie a podmenu "powiadomienia", i na dodatek pokazuje nie
    nazwę itd, tylko siłę sygnału i jakieś LACe, MMC itp, kompletnie
    niezrozumiałe dla mnie terminy. Takich widżetów w Google Play jest nawet
    kilka. Ale jak już wspomniałem - mi zupełnie do niczego się nie przydadzą.

    > Masz w 2.2 zainstalowaną aplikację Wiadomości ? Mówiłeś, że gdzieś
    > ustawiałeś to "Kanały CB" to one u mnie były tą właśnie aplikacją.
    > Jest faktem, że z tymi wiadomościami sieciowymi coś jest chyba nie
    > tak, że aplikacji do nich generalnie nie ma, ale skoro ludzie opisują
    > jak to programować to znaczy, że generalnie da się prosto spowodować
    > by się pojawiały tak, jak pojawiają się u mnie. To też jakaś aplikacja
    > jest, która tylko je przejmuje.

    Mam w tablecie z Andkiem 2.2 zainstalowaną aplikację SMS/MMS, jednak
    mimo tego że jest konfigurowalna to nie ma w niej opcji ustawiania
    kanałów CB"
    Taka opcja jest w telefonie z Andkiem 4.04. Jednak co bym tam nie
    przestawił to wiadomości o BTS nie pojawiają się w żadnej formie.

    > Zapewniam Cię, że widget pokazujący BTSa świata telefonii nie zmieni
    > choć dla Ciebie jest taki ważny.

    A jednak myślę że wcześnuiej czy poźniej nastąpi rozbrat telefonów z
    systemem Android. Ten system z każdą kolejną wersja robi się za ciężki
    jak na mozliwości urządzeń przenośnych. Mam na to przykłady pod ręką -
    tablet z systemem 2.2 śmiga aż miło - telefon o takich samych
    parametrach, RAM, procek itd. system 4.04, czasem to nachodzi mnie
    ochota na wjechanie na dziesiąte piętro i wyrzucenie go przez okno.