  • Data: 2012-01-17 21:32:18
    Temat: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Wt 17 01 2012 22:01, Disappointed E52 owner pisze:

    > Nie połam sobie nóżek, to nie jest śmieszne, tylko żałosne, nie wolno
    > się śmiać z choroby psychicznej.

    Wybacz, że się z ciebie śmiałem.

    > Godel:
    > serwer news: Gazeta.pl
    >
    > Andrzej Libiszewski:
    > serwer news: Gazeta.pl
    >
    > Dokładnie ta sama wersja specyficznego programu, przypadek?

    Układ.

    > Podobne style wypowiedzi, poruszanie się w tych samych wątkach, w
    > sygnature jakaś głupota wpisana w podobnym formacie, imię i nazwisko w
    > loginie zapewne zmyślone w celu wzbudzenia wrażenia autentyczności.
    > Czepiani się na ludzi, którzy mają nick zamiast nazwiska.
    > W tym samym czasie wzmianka o Sherlocku.
    > Idziemy dalej, Godel cierpi na rozdwojenie jaźni, ale póki co nie
    > dyskutuje jeszcze sam ze sobą, Andrzej nigdy nie odpowiedział na
    > wiadomośc Godela i vice versa.

    Bo to taki dr. Jekyll i mr. Hyde.

    > Wszystko w nagłówkach mają takie samo, poza IP. Godel jest na saksach w
    > Anglii,
    > a Andrzej pisze niby z Łodzi, a co za problem połaczyć się zdalnie?

    Tak, tak. Pewnie też rozpylił hel i posadził brzozę.
    Masz rację, jesteś chory psychicznie.
    BTW, ja też piszę "niby z Łodzi". Może jestem trzecim alter ego, Szerloku?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D