  • Data: 2012-01-14 18:22:03
    Temat: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2012 19:07, Disappointed E52 owner pisze:
    > Użytkownik "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> napisał
    > w wiadomości news:jesg11$tkg$1@usenet.news.interia.pl...
    (...)
    Wyobraź sobie że ja Ciebie rozumiem. Możesz się pogłaskać na moje konto
    po czaszce. Ja też jestem zdania że jak już robi się coś lepszego niż
    "fonek" to należał by umożliwić jego głęboką konfiguracje, nawet gdyby
    do tego było konieczne grzebanie w skryptach na PC. Niestety, telefony,
    smartfony stają się coraz bardziej cukierkowe, coraz lepiej udają
    laptopy, coraz gorzej nadają się do rozmów. Taki świat. poszukaj Dla
    siebie jakichś starych perełek.
    ToMasz

    PS z drugiej strony, nie jest tak źle z tą nokią. Niektórzy mają gorzej,
    a co wiecej cieszą się że tak mają :)