    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: NMT - gdzie tu ekonomia ?
    Date: Sun, 29 Nov 2009 18:18:39 +0100

    > Jakbyś miał administracyjny nakaz oświetlania pokoju pod rygorem jego
    > utraty, to byś wyłączał prąd, jakby nikogo nie było? :-)

    A Centertel ma PRAWO czy OBOWIĄZEK świadczenia usług w OKREŚLONEJ
    lokalizacji ?
    Ja na miejscu Prezesa UKE pomyślał, czy nie ma jakiegoś sposobu aby się
    przyczepić do takiej emisji jako "niefektywnego wykorzystania
    częstotliwości".
    No bo po cholerę BTS w Kamieniu Pomorskim sobie skacze po kilku(nastu?)
    kanałach (zajmując wszak zawsze tylko dwa - kontrolny i "zachęty").
    No i trzeci na stałe uszkodzony co nośną emituje.
    Może będzie tak jak z pewnym nadajnikiem pewnego radia (legalnego) w
    Wisełce, któy to sam nadajnik był raczej nielegalnie postawiony ale nie byla
    to żadna prywatna inicjatywa skoro na maszcie operatora GSM.
    Nadajnik zresztą pracował na tej samej częstotliwości co odległy inny
    nadajnik tej samej rozgłośni o 20 km.
    Tak w poowie drogi była sieczka kompletna.
    Nadajnik miał chroniczne problemy z dosyłem i wówczas stawał się już czystym
    zagłuszaczem tamtego drugiego. Bez niego jest u mnie słaby sygnał tego
    odległego ale ten z Wisełki przez wiele miesiecy go przykrywał.
    W końcu przyszła burza i zrobiła porządek.
    Może i z tym BTSem w Kamieniu będzie podobnie...
    vari