  • Data: 2009-11-30 07:46:16
    Temat: Re: NMT - gdzie tu ekonomia ?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przynajmiej część pasma używa w sposób cywilizowany. A likwidacja całej
    > usługi (niezaleznie od tego, czy korzysta z niej 1 czy 1000 osób) aż tak
    > łatwe nie jest. I chyba oni sami za bardzo tego nie chcą. Może mają w tym
    > jakiś cel :-)

    Taki jak pies ogrodnika.

    > Jest sobie paru operatorów, którzy kiszą megaherce pasma, czasami zdobyte
    > w przetargu, a czasami odziedziczone w różny dziwny sposób.

    I dlatego po którejś nowelizacji PT Prezes UKE dostał uprawnienia do cofania
    rezerwacji częstotliwości oraz pozwoleń radiowych w przypadku gdyby
    częstotliwości były wykorzystywane w sposób nieefektywny.
    I dlatego można by "wszcząć" jakieś postępowanie celem zabrania CZĘŚCI (tej
    nie CDMA) pasma tam gdzie Centertel sobie bimba.
    Centertel ma miesiąc do końca roku i ma być pokryty mój powiat.
    A tu nawet stacje , które mają pozwolenia od roku, nie działają (CDMA).

    Ja zadałem pytanie na drodze uzyskania dostępu do informacji publicznej,
    jakie UKE przedsiębierze zadania w celu kontroli wykorzysania pasm przez
    operatorów "widma" i jakie czyni kroki aby te rezerwację cofnąć.
    Poprosiłem o listę takich działań ale mi odpowiedziano, że to wymaga
    "przetworzenia informacji wytworzonej" i zrobią to tylko w wypadku gdy podam
    "ważny społecznie cel".
    Podałem taki, że trudno go zbić - mam zamiar napisac na ten temat artykuł do
    jednego z portali specjalistycznych i chcę dołożyć wszelkich starań aby
    artykuł zawierał rzetelne i sprawdzone informacje.
    Cisza.
    Przestali odpowiadać na pisma bo "abonent" jest bez krawata i pyta o
    niewygodne sprawy.
    No bo przecież nie napiszą, że nic nie robią, więc nic nie napiszą.
    Zasada a'la Tepsa: "zaginęło pańskie pismo z wypowiedzeniem".
    vari