  • Data: 2012-09-03 02:55:45
    Temat: Re: NEX-5R vs NX1000
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-02, JA <marb67> wrote:
    > Absolutnie klawiatura w komórce nie należy do wygodnych. Wręcz
    > nazwałbym ją zaprzeczeniem ergonomii. Usunięcie klawiatury z telefonu
    > ja osobiście uważam za krok milowy w poprawie wygody jego obsługi.

    Zimą w rękawiczkach też? :) Albo na rowerze jak spocą Ci się dłonie?
    Nie mówiąc już o tym, że komórki robią się tak duże i nieporęczne,
    że wielu klientów nie jest w stanie obsłużyć ich jedną ręką :).

    Nikt nie przeczy temu, że ekrany dotykowe są wygodne, ale nie każdy
    użytkownik telefonu mieszka w Kaliforni lub Japonii :).

    Ja oczywiście mam smartphone'a i jestem zachwycony multitouchem itp.
    Problem polega na tym, że ja jestem takim "idealnym" klientem, bo
    prawie nie dzownię, ale bardzo dużo czytam, przeglądam www itp.
    Dla ludzi, którzy dużo dzwonią lub piszą maili, wynalazku wygodniejszego
    od dobrej qwerty raczej nie będzie.

    Nie mówiąc już o tym, że szybkość pisania na ekranie dotykowym
    jest nieporównywalna z tą na dobrych klawiaturach. Akurat ja nie
    jestem dobrym przykładem, ale znam ludzi, którzy na Nokii E72 pisali
    szybciej niż większość równolatków na pełnowymiarowej klawiaturze
    do kompa :)

    pozdrawiam,
    PK