    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: NEO+ i ma?asie? blokowa
    Date: Fri, 13 Sep 2002 10:53:48 +0000 (UTC)

    szuwar <s...@w...pl> wrote:

    > Tpsa zastrzega sobie udostepnianie łacza poza lokal w NEO + za niezłą karę
    > (w/g regulaminu)
    > A teraz pytanie czy jest to w stanie udowodnić , że się łacze udostepnia ??
    > i czy był juz moze taki przypadek???

    Wyrobic sobie podejrzenie moze bez problemu. Udowodnic nie. Odetna ci neo i
    bedziesz ich musial do sadu podawac. Po co ci to? Od pracownika TPSA wiem
    jednak, ze nie scigaja takich nielegalnych sieci.

    > Bo mnie nerw chwyta jak sobie pomyslę ze miałbym płacić2xtyle za DSL A na
    > NEO fajnie by to cykało!!

    Mnie nerw chwyta bo u mnie na centrali DSL NIE MA! I musimy jechac na marnym
    SDI. NEO nie biore bo to przeciez usluga nie przeznaczona dla sieci
    blokowych.

    > PS Najlepiej jakby padały rzetelne odpowiedzi a nie jakiś SHIT

    Najlepiej to by bylo jakby wszyscy byli piekni, bogaci i UCZCIWI no ale to
    nie podpada pod dywagcje o polskim Internecie :-)

    > POZDRO

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)