  • 1. Data: 2002-09-13 10:53:48
    Temat: Re: NEO+ i ma?asie? blokowa
    Od: t...@w...pdi.net

    szuwar <s...@w...pl> wrote:

    > Tpsa zastrzega sobie udostepnianie łacza poza lokal w NEO + za niezłą karę
    > (w/g regulaminu)
    > A teraz pytanie czy jest to w stanie udowodnić , że się łacze udostepnia ??
    > i czy był juz moze taki przypadek???

    Wyrobic sobie podejrzenie moze bez problemu. Udowodnic nie. Odetna ci neo i
    bedziesz ich musial do sadu podawac. Po co ci to? Od pracownika TPSA wiem
    jednak, ze nie scigaja takich nielegalnych sieci.

    > Bo mnie nerw chwyta jak sobie pomyslę ze miałbym płacić2xtyle za DSL A na
    > NEO fajnie by to cykało!!

    Mnie nerw chwyta bo u mnie na centrali DSL NIE MA! I musimy jechac na marnym
    SDI. NEO nie biore bo to przeciez usluga nie przeznaczona dla sieci
    blokowych.

    > PS Najlepiej jakby padały rzetelne odpowiedzi a nie jakiś SHIT

    Najlepiej to by bylo jakby wszyscy byli piekni, bogaci i UCZCIWI no ale to
    nie podpada pod dywagcje o polskim Internecie :-)

    > POZDRO

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 2. Data: 2002-09-17 09:01:07
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Fri, 13 Sep 2002 10:53:48 +0000 (UTC), t...@w...pdi.net wrote:

    > Mnie nerw chwyta bo u mnie na centrali DSL NIE MA! I musimy jechac na marnym
    > SDI. NEO nie biore bo to przeciez usluga nie przeznaczona dla sieci
    > blokowych.

    jeszcze mi powiesz ze na Alcatelu 654 nie ma mozliwosci podpiecia DSLa
    a jest Neostrady
    .przeciez to to samo tylko inaczej skonfigurowane..

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018

  • 3. Data: 2002-09-17 12:36:30
    Od: t...@w...pdi.net

    futszaK <f...@w...irc.pl> wrote:

    > jeszcze mi powiesz ze na Alcatelu 654 nie ma mozliwosci podpiecia DSLa
    > a jest Neostrady
    > .przeciez to to samo tylko inaczej skonfigurowane..

    Hmm...w takim razie u mnie, na 654* nie ma nawet Neostrady :-/ Czy na pewno
    to nie wiem bo nie sprawdzalem ale strona http://internetdsl.pl po
    wprowadzeniu mojego numeru wyswietla BMT:

    "Niestety, Twoja centrala nie oferuje jeszcze uslugi Dostep do Internetu DSL.
    Jesli chcesz byc w przyslosci powiadomiony o mozliwosci zainstalowania
    uslugi Dostep do Internetu DSL podaj nam swoje dane."

    > futszaK

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 4. Data: 2002-10-18 13:47:00
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 17 Sep 2002 12:36:30 +0000 (UTC), t...@w...pdi.net wrote:

> [...]
    > Jesli chcesz byc w przyslosci powiadomiony o mozliwosci zainstalowania
    > uslugi Dostep do Internetu DSL podaj nam swoje dane."

    i to mnie właśnie przeraża co będzie jak nie będzie już lokalnych
    oddziałów tepsY (do tego się dąży). Obecnie wiem co jest zgrane, wiem
    jakie są lokalne warunki i czego można od nich wymagać, natomiast
    takie scentralizowane biuro olewania klienmta będzie sucho i
    automatycznie odpowiadało BMT zaś rozmowa z nim będzie przyopominała
    rozmowe z BOKiem komórek, z tym że ci ostatni nie mają czegoś co się
    nazywa BMT, a tutaj będzie i klient będzie się mógł pałować :-(

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018
    Pozdrowienia ze Szczecina, wlasnie pracuje
    przy budowie hipermarketu rzan (C)Lampa