  • 81. Data: 2004-06-02 09:33:38
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Miernik wrote:

    > Koezigłowy, Luboń, Suchy Las czy jeszcze co innego?

    Tam prawie wszędzie jest też Nerwostrada i DSL.
    Pod tym względem jest zaniedbane jest Wysogotowo/Skórzewo.

    > Ty chyba szukasz dziury w całym.

    Nie :) Stwierdzam fakty :)

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 82. Data: 2004-06-02 09:40:51
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.netmo.info>

    "Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in
    message :

    > No i? A myślisz, że w centrum Poznania będziesz miał inaczej? :)

    No pewnie dochodzi NEO oraz iDSL, w niektorych miejscach NETIA, no i jeszcze
    Tele2 na 3,2GHz

  • 83. Data: 2004-06-02 11:18:41
    Od: "sh95" <s...@W...Portal.pl>

    Użytkownik "sh95" <s...@W...Portal.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, a jak wyglada ulica po takich przekopach zapraszam do Gdyni na
    > ul.Rdestwa.

    Co ja wypisuje, zapomnialem gdzie mieszkam czy co... na ulice Mietowa
    oczywiscie..

    pozdr.
    sh95

  • 84. Data: 2004-06-02 11:50:02
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2004 11:40:51 +0200 I had a dream that Marcin Olejniczak
    <marcin@usun_mnie.netmo.info> wrote:
    > najmniej 4
    > No pewnie dochodzi NEO oraz iDSL, w niektorych miejscach NETIA, no i jeszcze
    > Tele2 na 3,2GHz

    No świetnie, ale ciężko porółnywać neostradę i safa od GTS - o czym w
    ogóle mówimy?
    A poza tym - czy Tele2 nie wyskoczy z tym swoim radyjkiem na tą wieś?

  • 85. Data: 2004-06-02 14:42:19
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <c9ivsq$10o3$1@news2.ipartners.pl> Adam Paluch napisał(a):

    > na 2,4 jak sie chce i potrafi mozna zrobic stabilnie i legalnie

    Nie ma takiej mozliwosci. Zawsze ktos moze wejsc na twoje pasmo. I nagle
    zaczynaja sie pojawiac straty lub znaczny spadek predkosci. Ze nie wspomne
    o ostatnio odkrytym bugu zwiazanym CSMA/CD. Na 2.4 Ghz NIE DA sie swiadczyc
    profesjonalnej uslugi.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 86. Data: 2004-06-02 14:44:29
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <c9k68f$1mv4$1@news2.ipartners.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > Oczywiście, że nielegalne bo lwia część instalacji ma przecież
    > poprzekraczane 100mW EIRP określone w stosownym rozporządzeniu; zaryzykuję
    > twierdzenie, ze równie duża część wanabeproviderów nie ma w ogóle zgloszonej
    > działalności do URTiP. A burdel w eterze sie robi, gorszy niż na CB Radio.
    > Mało tego, doszły mnie słuchy, ze eksperymentują z dopałkami 1 Wat do AP
    > oraz przykręcają do tego anteny 20-26 dB zysku, byle się przebić... Zgroza.

    Tak juz jest przynajmniej od 1,5 roku. Przynajmniej we wrocławiu

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 87. Data: 2004-06-02 16:00:03
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 02 Jun 2004 09:18:44 -0000, Marek Moskal <m...@i...p-l>
    wrote:

    >Lekkie sprostowanie - istnieje wielu operatorow majacych rozbudowane,
    >ogolnopolskie szkielety sieci.

    istnieje jeszcze więcej podmiotów posiadających dostęp a nie
    posiadających szkieletu czyli wspomniani często łonabi ale nie tylko

    >Tym co jest istotne nie jest szkielet, lecz dostep, przekladajacy sie na
    >liczbe uzytkownikow. I to tutaj lezy przewaga &TP...

    istotne to jest posiadanie i jednego i drugiego

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 88. Data: 2004-06-02 16:19:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 2 Jun 2004 10:22:03 +0200, "sh95" <s...@W...Portal.pl>
    wrote:

    >Tak, a jak wyglada ulica po takich przekopach zapraszam do Gdyni na
    >ul.Rdestwa.

    co ciekawe wygląda normalnie po się chłopaki pilnowali żeby asfalt sie
    nie podnosił

    > Na naprawe nawierzchni po takich przekopach miasto wydalo juz
    >dziesiatki tys zl. Tylko jestem ciekaw kogo obciazyli tymi kosztami...

    teroetycznie powinni obciążyć tego kto kopał ale skoro to firma kszak
    to ...

  • 89. Data: 2004-06-02 18:50:22
    Od: aYaX <n...@n...xxx>

    > Owszem, trzeba mieć go gdzie położyć - ale tu nie TPSA winna, ale
    > pazerność i upierdliwość polskich właścicieli gruntów.
    > W rozsądnym społeczeństwie rzadko kiedy byłby problem z dogadaniem się
    > z właścicielami terenów na przekopanie kawałaka rowu i ułożenie
    > światła, za jednorazową rozsądną opłatą.

    Moim zdaniem to mażde miasto powinno zrobić własne studzienki i dzierżawić
    za odpowiedznia opłatą tym , którzy tego potrzebują - a coraz więcej
    takich.

  • 90. Data: 2004-06-02 18:51:05
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > jak mi znajdziesz kogos kto za 100 zl przebija 1 metr pod jezdnia to postwie
    > CI piwska ile udzwigniesz
    >
    > ostatnio slyszalem oferte typu 4000/m

    buhehe ciekawe gdzie u mojej fiormy co robi mi kanalizacje 75zl/m

    --
    VoMi7