  • 71. Data: 2004-06-02 07:16:42
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> wrote:
    > Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    cal...

    > u mnie tak to nie dziala, jak by dzialalo to bylbym bogaty ;)
    > na 256k * 100 ludzikow poczebuje ponad 4 MBity

    Czyli 17%.

    miab

  • 72. Data: 2004-06-02 07:24:37
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]

    >u mnie tak to nie dziala, jak by dzialalo to bylbym bogaty ;)
    >na 256k * 100 ludzikow poczebuje ponad 4 MBity

    Czegoś nie rozumiem. Bo 256k * 100 = 25M, 4M/25M = 16%. Więc jeśli to
    "potrzebuję" (nb. napisane z błędem) oznacza "mam", to nie tylko działa tak
    jak Miernik napisał, ale jeszcze lokujesz się w dolnej strefie tego przedziału
    (16% vs. 15-20%). Jeśli zaś znaczy "potrzebowałbym, ale tyle nie mam", to nie
    rozumiem, dlaczego chciałbyś być bogaty, kupując szybsze (czyli droższe) łącze
    - liczysz na to, że użytkownicy płaciliby więcej, gdybyś zapewnił im lepsze
    warunki?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 73. Data: 2004-06-02 07:32:43
    Od: "Hangie" <h...@i...pl>

    "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message
    > On Mon, 31 May 2004 22:53:27 +0200, "Mateusz Swatek"
    > <m...@s...krakow.pl> wrote:
    >
    > I nawet nie wiem czy zauważyliście że o ile umowa jest na rok to kara
    > za jej zerwanie wynosi 50zł, czyli ktoś mądry się nauczył że
    > wymyślanie kosmicznej kary za cokolwiek wiąże się z utratą klienta a
    > więc i pieniędzy

    Hehh chyba nie doczytales do konca :P
    Spojrzmy linijke nizej i: "za każdy pełny okres rozliczeniowy korzystania
    przez Klienta z Usługi, przed terminem wypowiedzenia Umowy."

    --
    Hangie

  • 74. Data: 2004-06-02 08:19:09
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 2 Jun 2004 02:04:30 +0200, Miernik <m...@c...pl> wrote(a):

    [...]
    > Jak można obsrać eter, bo ja nie umiem?

    Łyknij Red Bulla, podleć nad cel, rozepnij rozporek i fruuu...

    A teorie istnienia eteru to już dawno temu obalono. ;)

    P,ANMSP.

    pozdrawiam, B.

  • 75. Data: 2004-06-02 08:22:03
    Od: "sh95" <s...@W...Portal.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On Tue, 1 Jun 2004 20:19:29 +0200, "Mateusz Swatek"
    > <m...@s...krakow.pl> wrote:

    > najtańsaza firma na Pomorzu (maluch z przyciemnianymi szybami z
    > doczepionym kretem fi 90) kasuje 35zł za metr nie mówiąc o takich
    > drobiazgach jak uzgodnienia i takie tam :P

    Tak, a jak wyglada ulica po takich przekopach zapraszam do Gdyni na
    ul.Rdestwa. Na naprawe nawierzchni po takich przekopach miasto wydalo juz
    dziesiatki tys zl. Tylko jestem ciekaw kogo obciazyli tymi kosztami...

    sh95

  • 76. Data: 2004-06-02 08:51:56
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2004 00:06:24 +0200 I had a dream that Tomasz Śląski
    <s...@d...kosza.com.pl> wrote:
    > U mnie, w loklalizacji na wsi 400 m od granic Poznania, mam do wyboru:
    > 1. SDI
    > 2. wannabeproviderów dwóch via obsrane, nielegalne, niestabilne 2,4 GHz;
    > 3. GTS via badziewne Aperto lub porządny SAF (SAF jeśli wezmę co najmniej 4
    > Mbps za [censored] kPLN netto)
    > 4. ProFuturo - gadają, jakby chcieli a nie mogli
    > 5. Crowely z ich zakichanymi radiami i szkieletem.
    > Jednym słowem, wybór, jak jasna cholera.

    No i? A myślisz, że w centrum Poznania będziesz miał inaczej? :)

  • 77. Data: 2004-06-02 09:18:44
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Marcin Kapski napisal(a) [31 May 2004]:

    > Po pierwsze bredzisz, bo nie masz pojęcia jak zbudowany jest
    > internet. 0. TPSA posiada 90% szkieletu całego internetu w Polsce

    Lekkie sprostowanie - istnieje wielu operatorow majacych rozbudowane,
    ogolnopolskie szkielety sieci.

    Tym co jest istotne nie jest szkielet, lecz dostep, przekladajacy sie na
    liczbe uzytkownikow. I to tutaj lezy przewaga &TP...

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 78. Data: 2004-06-02 09:18:53
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Przemyslaw Popielarski wrote:

    > Nielegalne?

    Oczywiście, że nielegalne bo lwia część instalacji ma przecież
    poprzekraczane 100mW EIRP określone w stosownym rozporządzeniu; zaryzykuję
    twierdzenie, ze równie duża część wanabeproviderów nie ma w ogóle zgloszonej
    działalności do URTiP. A burdel w eterze sie robi, gorszy niż na CB Radio.
    Mało tego, doszły mnie słuchy, ze eksperymentują z dopałkami 1 Wat do AP
    oraz przykręcają do tego anteny 20-26 dB zysku, byle się przebić... Zgroza.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 79. Data: 2004-06-02 09:27:47
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Adam Paluch wrote:

    > u joj, to sie chlopaki nie popisali, mialem swojego czasu aperto i bylo
    > jak najbardziej ok

    Jakość działania Aperto jest silnie uzalezniona od ilości klientów w danym
    sektorze. Widocznie miałem pecha - na szczescie była to tymczasówka i
    przeszliśmy na SAF.

  • 80. Data: 2004-06-02 09:31:00
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > No i? A myślisz, że w centrum Poznania będziesz miał inaczej? :)

    No w centrum jest jeszcze Polpak, DSL, Nerwostrada, BDI, Net24, Pozman :)