  • 61. Data: 2004-06-01 22:34:29
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 1 Jun 2004 20:19:29 +0200, "Mateusz Swatek"
    <m...@s...krakow.pl> wrote:

    >99 999 zl ;)
    >wiesz ile kosztuje przebicie sie pod np 4'ro pasmowka ?
    >(ktorej oczywiscie nikt sie nei zgodzi przekopac)

    najtańsaza firma na Pomorzu (maluch z przyciemnianymi szybami z
    doczepionym kretem fi 90) kasuje 35zł za metr nie mówiąc o takich
    drobiazgach jak uzgodnienia i takie tam :P

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 62. Data: 2004-06-01 22:43:02
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Użytkownik Adam Paluch napisał:

    > okolice katowic, 7,5m przecisku, 1,20 pod ulica, 2500 netto, 3 lata temu

    Jakby nie patrzeć do 4 kPLN/m daaaleka droga :)

    --
    "Największa rzecz na świecie to umieć należeć do siebie." (Michel Montaigne)

  • 63. Data: 2004-06-01 23:15:24
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    > 128 * 100 jakby nie patrzec wychodzi 128 00 kbit = 12 Mbit a nie 2

    Tak, i każdy user ciągnie pasmo cały czas na full, na pewno...
    Zastanów się: Wyobraź sobie że jesteś firmą wodociągową i masz 100
    abonentów z których każdy ma w domu krany o łącznej przepustowości 20
    litrów na minutę. Czy to znaczy że Twoje możliwości pwinny pozwalać na
    dostarczanie 2000 litrów na minutę? Oczywiście że nie - sytuacja kiedy
    wszyscy otworzą wszystkie swoje krany na full, aczkolwiek teoretycznie
    możliwa, w praktyce nigdy się nie zdarzy.

    W praktyce wystarczy zapewnić około 15-20% łącznej przepustowości
    wszystkich podłączonych abonentów.
    Statystycznie tyle wyniesie mnie więcej obciążenie.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 64. Data: 2004-06-01 23:17:58
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Adam Paluch wrote:

    > zadnych przydomkow ?

    Możesz rozwinąć :) Mam SDI na wyłączny użytek, jeśli o to chodzi :)

    > na 2,4 jak sie chce i potrafi mozna zrobic stabilnie i legalnie

    Na 7-10 km ? Chyba nie do tego wymyślono tą technologię :)

    > a miales aperto ?

    Miałeś przez "chwilę" 2Mbps. I kląłeś w żywy kamień :) Pingi po 1000ms,
    lossy po 50%.
    "Bo sektor był zapchany."

    > tego nie skomentuje bo nie "dotykalem"

    Mam parę dobrych znajomych, co się z tym bujają. Koszmar. Sam oglądałem.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 65. Data: 2004-06-02 00:04:30
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> wrote:

    > U mnie, w loklalizacji na wsi 400 m od granic Poznania, mam do wyboru:
    > 1. SDI

    Koezigłowy, Luboń, Suchy Las czy jeszcze co innego?

    > 2. wannabeproviderów dwóch via
    > obsrane,

    Jak można obsrać eter, bo ja nie umiem?

    > nielegalne,

    To złóż petycję to MinInf że za mało mocy pozwalają legalnie i
    zewnętrzne anteny, itp, a póki co się ciesz że nie ścigają. W końcu to
    prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa.
    Póki nie ma konfliktu lokalnego co do wykorzystania pasma to jest OK.
    A jak jest konflikt to znaczy że jest duża konkurencja i niektórzy
    mogą zaoferować wtedy inne rozwiązania bo się opłaca.

    > niestabilne 2,4 GHz;

    Jak się zrobi porządnie to jest stabilnie, jestem teraz na łączu 2.4,
    dalej wpiętym do Furuto, i na kompie zdalnym pracuje płynnie na SSH.

    > 3. GTS via badziewne Aperto lub porządny SAF (SAF jeśli wezmę co
    > najmniej 4 Mbps za [censored] kPLN netto)

    :)

    > 4. ProFuturo - gadają, jakby chcieli a nie mogli

    A ja mam i sobie chwalę.

    > 5. Crowely z ich zakichanymi radiami i szkieletem.
    >
    > Jednym słowem, wybór, jak jasna cholera.

    Ty chyba szukasz dziury w całym.

  • 66. Data: 2004-06-02 00:38:31
    Od: "Kajetan" <k...@c...krakow.pl_invalid>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > ostatnio slyszalem oferte typu 4000/m

    To chyba za przepych pod Cheyenne Mountain..

  • 67. Data: 2004-06-02 01:24:58
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Możesz rozwinąć :) Mam SDI na wyłączny użytek, jeśli o to chodzi :)

    oki :-) tez kiedys mialem :-)

    > Na 7-10 km ? Chyba nie do tego wymyślono tą technologię :)

    mialem na mysli raczej ostatnia mile

    > Miałeś przez "chwilę" 2Mbps. I kląłeś w żywy kamień :) Pingi po
    > 1000ms, lossy po 50%.
    > "Bo sektor był zapchany."

    u joj, to sie chlopaki nie popisali, mialem swojego czasu aperto i bylo jak
    najbardziej ok

    > Mam parę dobrych znajomych, co się z tym bujają. Koszmar. Sam
    > oglądałem.

    to widac dlatego ludzie cosik od nich uciekaja

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 68. Data: 2004-06-02 05:28:02
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    cal...

> [...]
    > wszystkich podłączonych abonentów.
    > Statystycznie tyle wyniesie mnie więcej obciążenie.

    u mnie tak to nie dziala, jak by dzialalo to bylbym bogaty ;)
    na 256k * 100 ludzikow poczebuje ponad 4 MBity

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 69. Data: 2004-06-02 06:42:54
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > bedac z Krakowa wiesz zapewne ze bialy pradnik ma tylko 1 centrale ....

    Na ul. Pachonskiego ;)

  • 70. Data: 2004-06-02 07:09:02
    Od: wer <w...@a...tnij.one-spam.pl>

    Miernik wrote:

    > W praktyce wystarczy zapewnić około 15-20% łącznej przepustowości
    > wszystkich podłączonych abonentów.
    > Statystycznie tyle wyniesie mnie więcej obciążenie.

    Tak bylo do czasu p2p. Teraz ciagna ludzie wiecej i wiecej wysylaja.
    Kiedys w jednym momencie laczyla sie 1/6 uzytkownikow. Po wprowadzeniu
    napstera i innych wynalazkow bardzo to podskoczylo. Ludzie ssa non stop
    filmy i mp3.

    wer