  • 21. Data: 2011-09-13 02:50:22
    Temat: Re: N95 i wibracje bez dźwięków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:j4l409.6r0.0@poczta.onet.pl...

    > Szczerze powiedziawszy ten telefon mi nie przypadł do gustu i nigdy
    > nie "rozgryzałem" go tak jak rozgryzałem inne swoje telefony...
    > W szczególności te znaczki na klawiaturze są tak małe że ledwie się
    > można domyślić co to za literka tam wydrukowana.

    Po powrocie do domu sięgnąłem do szuflady po tego starego Samsunga
    i widzę że na klawiaturze pod "płotkiem" ma nabaźgraną ikonę pochylonego
    telefonu z dwoma kreskami/falkami po każdej stronie. Ale to widzę dopiero
    pod lupą - mimo okularów nie domyśliłbym się bez lupy co tam narysowali:
    http://cnn.cn/shop/samsung-i600i607-keypad-p-1897.ht
    ml Ale dzięki.
    Czy Samsung odmałpował ten myk od Nokii czy Nokia od Samsunga?

  • 22. Data: 2011-09-14 23:08:51
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4luqu.6t4.0@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
    ml Ale dzięki.
    > Czy Samsung odmałpował ten myk od Nokii czy Nokia od Samsunga?

    Chcesz bym do tego doszedł? Spoko, ale coś za coś...
    Od kogo Apple odmałpował zieloną i czerwną słuchawkę?

    Pozdr

  • 23. Data: 2011-09-15 21:12:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    ml Ale dzięki.

    > Chcesz bym do tego doszedł? Spoko, ale coś za coś...
    > Od kogo Apple odmałpował zieloną i czerwną słuchawkę?

    Nie mam pojęcia...

  • 24. Data: 2011-09-19 16:07:38
    Od: waperr <w...@i...pl>

    W dniu 2011-09-12 20:49, Przembo pisze:

    > Bo przekombinował, inaczej nie było by problemu i wciśniecie hash,
    > kratki bądź płotka (już piszę obrazkowo, najczęściej dziewczyny w
    > bankach tylko to określenie kojarzą) rozwiązałoby problem. Po tym
    > wątku waperr tak sobie ustawi profile że będzie to hulało jak
    > instrukcja przykazała :-)
    No właśnie teraz wszystko śmiga.
    Nie mam problemów z obsługa komórek, tych w piwnicy i tych w kieszeni.
    Problem polegał głównie na tym że funkcja którą wybierałem była
    uzależniona od innej, która i tak nie miała znaczenia.
    To mnie zmyliło, przypomnę że w mojej XM5800, też na S60, ustawiana
    funkcja działa prawidłowo niezależnie od innej która nie ma znaczenia.

    Dzięki za pomoc jeszcze raz
    pzdr
    waperr

  • 25. Data: 2011-09-19 22:59:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "waperr" <w...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > To mnie zmyliło, przypomnę że w mojej XM5800, też na S60, ustawiana
    > funkcja działa prawidłowo niezależnie od innej która nie ma znaczenia.

    I czy ta niepotrzebna, myląca zależność od funkcji która i tak nie miała
    znaczenia byłaby tam, gdyby interfejs z użytkownikiem był dobrze
    przemyślany i prawidłowo zaprojektowany? No właśnie o to chodzi...
    Tym się właśnie różni iPhone 4 od innych "wynalazków" :-)

  • 26. Data: 2011-09-20 22:07:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > przemyślany i prawidłowo zaprojektowany? No właśnie o to chodzi...
    > Tym się właśnie różni iPhone 4 od innych "wynalazków" :-)

    od kiedy da sie w iphone skasowac pojedynczego smsa, wyslac mmsa,
    zobaczyc czas rozmowy w liscie polaczen, od czasu 3GS?

    i dlaczego porownujesz objawiony w zeszlym roku iphone 4 z 4 letnia nokia?

  • 27. Data: 2011-09-20 22:26:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > od kiedy da sie w iphone skasowac pojedynczego smsa, wyslac mmsa,
    > zobaczyc czas rozmowy w liscie polaczen, od czasu 3GS?

    Nie mam pojęcia.

    > i dlaczego porownujesz objawiony w zeszlym roku iphone 4 z 4 letnia nokia?

    W nowych Nokiach to poprawili czy dalej jest syf na resorach?

  • 28. Data: 2011-09-21 20:55:14
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Nie mam pojęcia.

    > W nowych Nokiach to poprawili czy dalej jest syf na resorach?

    Ja to w swojej 5-cio letniej nokii ustawiłem w dniu zakupu i takie ustawienia
    podałem tutaj. Bez czytania prostej jak cep instrukcji. Bo po co, skoro to takie
    intuicyjne? No ale czytając te grupę nie zdziwi mnie już nic. Chyba tylko Twoja
    powiększająca się dziura po mózgu. Prostych jak cep iSrajfonów też prości ludzie
    nie ogarniali, więc skończ te durne porównania, bo wciąż się ośmieszasz.
    A do szybkiej wibry w Nokii już tutaj pisano o JEDNYM przycisku. Matołku.

  • 29. Data: 2011-09-21 20:58:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 22:55:14 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > A do szybkiej wibry w Nokii już tutaj pisano o JEDNYM przycisku. Matołku.

    Zapytaj ciołka czy potrafi zhakować telefon, żeby filtrował połączenia wg.
    czarnej/białej listy, albo chociaż ustawić, żeby telefon nie dzwonił jak
    dzwoni jakiś upierdliwiec.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 30. Data: 2011-09-21 21:55:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > Zapytaj ciołka czy potrafi zhakować telefon, żeby filtrował połączenia wg.
    > czarnej/białej listy, albo chociaż ustawić, żeby telefon nie dzwonił jak
    > dzwoni jakiś upierdliwiec.

    Sam go zapytaj :-)