  • 21. Data: 2010-12-29 17:47:37
    Temat: Re: N8 vs E7 C7
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 02:25 PM, ALEX wrote:

    > A jaki jest finał tej mrożącej krew w żyłach opowieści?

    > Nic z tego. To że da się wymienić, nie czyni jej wymienialną.

    Oczywiście że czyni ją wymienną :>
    To naprawdę nie jest wina moja ani Nokii że ktoś uważa
    że 'wymienna bez uzycia narzędzi' to to samo co 'wymienna'.

    M,

  • 22. Data: 2010-12-29 17:49:16
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 04:49 PM, Tomek wrote:

    > Nie docierało do nikogo, że wystarczy odkręcić kilka śrubek
    > żeby wymienić obudowę. To samo tyczy od kilku lat iPhona, a teraz N8 w
    > kwestii baterii. Jeśli dla niektórych są te baterie 'niewymienne' to ok,
    > nie wymieniaj jej jeden z drugim na siłę. Idź do serwisu i zapłać.

    Jeśli ktoś uważa że 'nie umiem sam wymienić' czyni coś 'niewymiennym' to
    po prostu nie jest to problem Nokii ani Apple :>

    M.

  • 23. Data: 2010-12-29 20:20:36
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 29 12 2010 18:47, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Oczywiście że czyni ją wymienną :>
    > To naprawdę nie jest wina moja ani Nokii że ktoś uważa
    > że 'wymienna bez uzycia narzędzi' to to samo co 'wymienna'.

    Nie twoja wina że tak twierdzisz? A czyja?
    A Nokia twierdzi właśnie że jest niewymienna. Już zapomniałeś.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 24. Data: 2010-12-29 20:21:38
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 29 12 2010 18:49, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Jeśli ktoś uważa że 'nie umiem sam wymienić' czyni coś 'niewymiennym' to
    > po prostu nie jest to problem Nokii ani Apple :>

    A kto tak uważa?

  • 25. Data: 2010-12-29 21:23:21
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 09:20 PM, ALEX wrote:

    > Nie twoja wina że tak twierdzisz? A czyja?
    > A Nokia twierdzi właśnie że jest niewymienna. Już zapomniałeś.

    W przeciwieństwie do tej grupy, naturalnym językiem instrukcji Nokii
    nie jest polski. A o znaczenie _polskiego_ słowa zamieszanie...

    M.

  • 26. Data: 2010-12-29 21:23:58
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/29/2010 09:21 PM, ALEX wrote:

    > A kto tak uważa?

    Przeczytaj wątek raz jeszcze może?

    M.

  • 27. Data: 2010-12-30 05:47:01
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 29 12 2010 22:23, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Przeczytaj wątek raz jeszcze może?

    Raczej ty. Ze zrozumieniem, a nie jak się przypieprzyć.

  • 28. Data: 2010-12-30 05:48:34
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    > W przeciwieństwie do tej grupy, naturalnym językiem instrukcji Nokii
    > nie jest polski.

    I co z tego faktu wynika?

  • 29. Data: 2010-12-30 10:12:06
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/30/2010 06:48 AM, ALEX wrote:

    > I co z tego faktu wynika?

    Zajrzyj do słownika. Pod hasło 'wymienny'.

    M.

  • 30. Data: 2010-12-30 10:12:49
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/30/2010 06:47 AM, ALEX wrote:

    > Raczej ty. Ze zrozumieniem, a nie jak się przypieprzyć.

    Naprawdę nie ja utrzymuję że bateria która do wymiany wymaga odkręcenia
    dwóch śrubek jest 'niewymienna'.

    M.