  • 21. Data: 2009-12-13 18:06:07
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > kino radzieckie nalezalo do najpopularniejszych wsrod polskiej widowni
    > byly to miliony
    >
    > roznica miedzy holiłódem niewielka

    Dla mnie taka sama jak między sensem oglądania np. NBA a gimnastyki
    artystycznej.

  • 22. Data: 2009-12-13 18:12:59
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | nie
    | Polstat jest najstarsza platforma cyfrowa

    to bylo z pamieci
    pamietam, bo przestawialem antene
    nawet probowalem obejrzec jeden film
    niestety nie moj gust, no, ale sie sprzedaje

    a z Wiki:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polsat

    "Polsat - pierwsza ogólnopolska telewizja komercyjna."

    "Telewizja PolSat rozpoczęła nadawanie sygnału z Holandii 5 grudnia 1992 r.
    o godzinie 16:30 z analogowego (wtedy) satelity Eutelsat II F 3, położenie
    na orbicie: 16 E."

  • 23. Data: 2009-12-13 18:21:47
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > To już sam musisz zdiagnozować odchyły swojej rodziny.
    Kulturalne, to to nie było...

  • 24. Data: 2009-12-13 18:24:22
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj Sławku,

    > Dla mnie taka sama jak między sensem oglądania
    > np. NBA a gimnastyki artystycznej.

    De gustibus.

    Niestety, ja nie widzę, bo nie oglądam.
    Ale Ci wierzę.

    Tak, jak tym co ogladają Polsata, C+ i TV Trwam.

    Widocznie to lubią, a nawet często za to płacą.

    Pzdr.J.P.

  • 25. Data: 2009-12-13 18:38:40
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > gdzie jest haczyk w promocji N za 48 zł przez cały okres umowy za
    > wszystkie pakiety?

    Ale dyskusja.
    A mi chodzi o to, w czym tkwi haczyk na promocję za 48 zł.
    Czy jakieś problemy z wypowiedzeniem umowy po okresie podstawowym? A może
    sztuczne wydłużamie tejże?
    Czy rzeczywiście 48 zł i mam pełny pakiet na cały okres umowy, po którym po
    prostu koniec?

    --
    Arek

  • 26. Data: 2009-12-13 18:43:00
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Jerzy Pastusiak wrote:

> [...]
    >
    > a z Wiki:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Polsat
    >
    > "Polsat - pierwsza ogólnopolska telewizja komercyjna."

    Aha - otóż to. Pierwsza TELEWIZJA. Ale czy pierwsza
    ogólnopolska *telewizja* komercyjna jest dla Ciebie
    pierwszą *platformą* cyfrową?

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 27. Data: 2009-12-13 18:43:23
    Od: Pawel Hatala <p...@n...pl>

    W dniu 13.12.2009 18:48, Jerzy Pastusiak pisze:

    > nie
    > Polstat jest najstarsza platforma cyfrowa

    jako platforma cyfrowa sat cyfra była wczeniej, po wizji tv.
    nie mówie, o tym że polsat był pierwszym programem sat polskim

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11 - gnome

  • 28. Data: 2009-12-13 18:45:18
    Od: Pawel Hatala <p...@n...pl>

    W dniu 13.12.2009 19:38, Arek pisze:
> [...]
    > może sztuczne wydłużamie tejże?
    > Czy rzeczywiście 48 zł i mam pełny pakiet na cały okres umowy, po którym

    nie ma haczyków. okres wypowiedzenia jest w umowie.
    zazwyczaj 30 dni przed końcem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11 - gnome

  • 29. Data: 2009-12-13 19:10:08
    Od: "wilu" <c...@r...onet.pl>

    > nie ma haczyków. okres wypowiedzenia jest w umowie.
    > zazwyczaj 30 dni przed końcem

    no i trzeba pamiętać,o wyłączeniu opcji dodatkowej (chyba o ile dobrze
    pamiętam Picture Box)

    --
    wilu1

  • 30. Data: 2009-12-13 19:23:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-13 19:12, Jerzy Pastusiak wrote:

    > "Telewizja PolSat rozpoczęła nadawanie sygnału z Holandii 5 grudnia 1992 r.
    > o godzinie 16:30 z analogowego (wtedy) satelity Eutelsat II F 3, położenie
    > na orbicie: 16 E."

    TVP Polonia rozpoczął regularną emisje od 31 marca 1993 roku, choć
    wcześniej, od 24 października 1992 roku nadawana była emisja próbna
    programu.